Heerlijk hoor, dakje is echt een mooie toevoeging!Milimetervreter. schreef:
Deze had ik even gemistYep, config aangepast nu dus met het hybride tec. line
kost hetzelfde in de lease, maar nu wel dakje en echte standkachel erbij....
Ben jij al verder met je quest?
Ben nog niet echt verder gekomen met de quest.. Ben erg veel op weg en thuis aan het werk en dus niet op kantoor geweest de laatste weken. Wel is er wat meer duidelijk in ieder geval na wat rondbellen. Config die het moet worden is wel al bekend, daar zorgt Nick tot in de puntjes voor.

Van de week Leaseplan gebeld, die willen de A4 niet versneld terug hebben helaas. Sterker nog, het contact van oorspronkelijk 4 jaar staat zelfs op 5 jaar (eind 2016 dus). Waarom, heb ik geen idee van. Mijn werkgever doet geen zaken meer met LP (ik was eind 2011 een van de laatste met een nieuwe LP auto), anders hadden ze wel wat kunnen doen met versneld inleveren. Maarrrrr, de A4 moet sowieso weg bij 150k. Staat nu op 120k. Dus dit jaar inleveren is zeker het vooruitzicht, alleen wordt erg krap als ik dit jaar nog een nieuwe geleverd moet krijgen.
Komende week op de planning staan om intern de juiste persoon te spreken, die over het wagenpark gaat, om even een verkooppraatje te houden zodat ik dit jaar nog een nieuwe bolide geleverd kan krijgen. M.a.w. wellicht iets eerder dan normaal een nieuwe uit mogen zoeken. Dan nog is het de vraag of het een hybride mag worden. Wordt bij ons per geval bekeken. Woon-werk km's, jaarkilometers etc.
Dus, wish me luck!