twin engine met 163 pk diesle

Het board om te praten over zaken die exclusief voor de Plug In Hybrid Volvo's van toepassing zijn
Skyline737
1st Gear member

Milimetervreter. schreef:
Deze had ik even gemist :o Yep, config aangepast nu dus met het hybride tec. line :) kost hetzelfde in de lease, maar nu wel dakje en echte standkachel erbij....

Ben jij al verder met je quest?
Heerlijk hoor, dakje is echt een mooie toevoeging!

Ben nog niet echt verder gekomen met de quest.. Ben erg veel op weg en thuis aan het werk en dus niet op kantoor geweest de laatste weken. Wel is er wat meer duidelijk in ieder geval na wat rondbellen. Config die het moet worden is wel al bekend, daar zorgt Nick tot in de puntjes voor. ^_^

Van de week Leaseplan gebeld, die willen de A4 niet versneld terug hebben helaas. Sterker nog, het contact van oorspronkelijk 4 jaar staat zelfs op 5 jaar (eind 2016 dus). Waarom, heb ik geen idee van. Mijn werkgever doet geen zaken meer met LP (ik was eind 2011 een van de laatste met een nieuwe LP auto), anders hadden ze wel wat kunnen doen met versneld inleveren. Maarrrrr, de A4 moet sowieso weg bij 150k. Staat nu op 120k. Dus dit jaar inleveren is zeker het vooruitzicht, alleen wordt erg krap als ik dit jaar nog een nieuwe geleverd moet krijgen.

Komende week op de planning staan om intern de juiste persoon te spreken, die over het wagenpark gaat, om even een verkooppraatje te houden zodat ik dit jaar nog een nieuwe bolide geleverd kan krijgen. M.a.w. wellicht iets eerder dan normaal een nieuwe uit mogen zoeken. Dan nog is het de vraag of het een hybride mag worden. Wordt bij ons per geval bekeken. Woon-werk km's, jaarkilometers etc.

Dus, wish me luck! :lol:
vaudi
5th Gear member

R.Bijl schreef: Ja, maar het kan ook zo maar zijn dat we vanaf 2017/2018 100% gaan betalen...

het is maar net wat de hoge heren in den haag verzinnen!
Klopt, maar ze hebben nog ergens een oude afspraak.
In 2020 moeten er een bepaald aantal (ik dacht 100000) stuks hybride, dan wel elektrische auto's in de NL rond rijden.

Gaan ze het onaantrekkelijk maken, dan zullen voor 2020 veel van deze recent aangeschafte voertuigen al weer geëxporteerd zijn naar andere landen.
Plaats reactie

Terug naar “Plug In Hybrid Volvo's”