Aanschaf V50 T5

Geleverd vanaf 2003
bveenhof
2nd Gear member

Springbok schreef:
Een auto volledig financieren zou voor mij sowieso geen optie zijn. Zelfs niet als hij helemaal nieuw is.

Zelf financier ik niets, behalve mijn studie en mijn huis, maar er hoeft opzich niets mis mee te zijn, als het maar met verstand gebeurd. Iets bijna 100% financieren is imo nooit verstandig. Dan zou ik toch eerst even sparen, zodat de financiering in ieder geval nooit hoger is dan de lage handelswaarde. Niets zo vervelend als om een of andere reden geen auto meer hebben, maar nog wel een paar K schuld bij de bank. Maargoed, daar gaat dit topic niet over :D

Die V40 lijkt misschien goedkoop, maar vergeet niet dat die heel hard afschrijft, vooral als je straks over de 200.000 km gaat.
Dat is absoluut waar! En zou de A3 nog 100% in orde zijn, zou ik die zeker nog een jaar blijven rijden. Maar dat is helaas niet zo, dus de keuze is daar geld in pompen en dan na 2 jaar ofzo alsnog je verlies pakken of nu een hogere financiering. Daarnaast wil ik zorgen dat de financiering na zo'n 3 a 3.5 jaar echt afbetaald is en in die tijd verwacht ik dezelfde auto echt nog wel te rijden. Ik heb m'n A3 ook al ruim 3 jaar tenslotte.

En welke auto schrijft niet heel hard af zodra 'ie de 200k voorbij gaat? Da's toch een beetje zo'n km. stand waar mensen van afzien, tenzij 'ie heel goed geprijsd is.
Laatst gewijzigd door bveenhof op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
'08 Volvo S60 2.5t Summum

Upgrades: Full 3" uitlaat met sportkat, Bilstein B12 Pro kit, XC90 remmen rondom, CFE Full, PCC look spoiler, Bluetooth phone module
berndw
2nd Gear member

Het is voor iedereen persoonlijk uiteraard, maar ik zou alleen een auto kopen als je hem kan betalen. En met betalen bedoel ik niet financieren (lenen). Ik begrijp niet dat mensen een auto van 10-12k voor de deur willen hebben als ze dat niet kunnen betalen.
Wat zijn de beweegredenen om zo iets te doen? Misschien kan iemand mij dat uitleggen die dit weleens doet of heeft gedaan.

/edit, hierboven wordt al 1 en ander uitgelegd. We waren ongeveer tegelijk aan het typen.
Laatst gewijzigd door berndw op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Huidig:
VW e-Golf mk. VII 2020 (private lease)

Hiervoor:
Volvo V50 2.4i Summum Geartronic MY2006 zomer 17" Scotia / winter 16" Castalia
BMW 318ci 2000
Renault Clio 1.6 2003
Volkswagen Golf 1.9 TDI mk. IV 2003
Daewoo Nubira 2.0 1998
bveenhof
2nd Gear member

Da's simpel; nu kunnen rijden in de auto die je mooi vindt. Ik kan bijv. hetzelfde bedrag sparen dat ik p/m aan financiering betaal, zeg €220 per maand. Dan ben je dus 3+ jaar lang voltijd aan het sparen. Óf je betaald wat extra aan de financieringsmaatschappij en je zet die dikke auto nu voor de deur. Keuzes :)

Upgrades: Full 3" uitlaat met sportkat, Bilstein B12 Pro kit, XC90 remmen rondom, CFE Full, PCC look spoiler, Bluetooth phone module
berndw
2nd Gear member

Ok, maar als je in 3 jaar tijd zo'n 8000 euro bij elkaar spaart heb je na 3 jaar nog steeds 8000 euro. Als je dat geld in een financiering stopt, rij je 3 jaar lang een auto en die wordt minder waard, dus heb je na 3 jaar geen 8000 euro aan waarde meer. En moet je dus alsnog ernaast sparen voor de afschrijving.
Huidig:

Hiervoor:
BMW 318ci 2000
Renault Clio 1.6 2003
Daewoo Nubira 2.0 1998
Springbok
1st Gear member

Maar waarom heb je afgelopen jaren dan niet gespaard voor een nieuwe auto vraag ik me dan af? Toen kon je die 220 euro per maand blijkbaar ook niet missen.

En denk ook na over de impact die zo'n financiering heeft als je bijvoorbeeld een hypotheek wilt afsluiten.

Overigens vind ik financieren niet hetzelfde als niet kunnen betalen. Het is een - dure - manier van betalen, maar als je iets financiert wil dat nog niet zeggen dat je het niet kan betalen oid.

Ik heb overigens niet de intentie je hierover af te zeiken oid, maar wil enkel aangeven dat je er goed over moet nadenken. Wanneer je iets in je hoofd hebt is het soms lastig om kritisch te blijven tegenover jezelf.

Als je voor die V40 wil gaan ga je 3 jaar en 220 euro niet redden hoor, dan zit je wel aan de 500 per maand effectief..
Mercedes A180 AMG - 2012
Renault Twingo 1.2 Dynamique - 2010
berndw
2nd Gear member

Ook ik zeik je absoluut niet af, ik ben er alleen zelf niet bekend mee. Inderdaad is niet kunnen betalen niet helemaal hetzelfde, maar gevoelsmatig is dat voor mij wel zo. Ik zou het dus zelf nooit doen.
Wanneer je iets in je hoofd hebt is het soms lastig om kritisch te blijven tegenover jezelf.
heel herkenbaar, heb ik zelf ook erg last van helaas.
Huidig:

Hiervoor:
BMW 318ci 2000
Renault Clio 1.6 2003
Daewoo Nubira 2.0 1998
bveenhof
2nd Gear member

berndw schreef: Ok, maar als je in 3 jaar tijd zo'n 8000 euro bij elkaar spaart heb je na 3 jaar nog steeds 8000 euro. Als je dat geld in een financiering stopt, rij je 3 jaar lang een auto en die wordt minder waard, dus heb je na 3 jaar geen 8000 euro aan waarde meer. En moet je dus alsnog ernaast sparen voor de afschrijving.
Klopt, maar zou je na 3 jaar die 8000 euro voor een auto neerleggen dan heb je na verloop van tijd ook geen 8000 euro meer. Dat een auto afschrijft is een feit. Het enige verschil is de rente die je betaald en of dat het je waard is, da's een afweging

Springbok schreef: Maar waarom heb je afgelopen jaren dan niet gespaard voor een nieuwe auto vraag ik me dan af? Toen kon je die 220 euro per maand blijkbaar ook niet missen.

En denk ook na over de impact die zo'n financiering heeft als je bijvoorbeeld een hypotheek wilt afsluiten.

Overigens vind ik financieren niet hetzelfde als niet kunnen betalen. Het is een - dure - manier van betalen, maar als je iets financiert wil dat nog niet zeggen dat je het niet kan betalen oid.

Ik heb overigens niet de intentie je hierover af te zeiken oid, maar wil enkel aangeven dat je er goed over moet nadenken. Wanneer je iets in je hoofd hebt is het soms lastig om kritisch te blijven tegenover jezelf.

Als je voor die V40 wil gaan ga je 3 jaar en 220 euro niet redden hoor, dan zit je wel aan de 500 per maand effectief..
Omdat ik voorheen met een aanzienlijk lager salaris zat. Sinds 6 maanden heb ik een betere baan, waardoor ik wel wat over kan houden nu. Een hypotheek heb ik al, dus daar hoef ik het niet voor te laten :) Maar ik snap wel wat je zegt, want je hangt er wel keihard aan vast de komende 3 jaar. Da's de andere kant van het verhaal.
Maargoed, wat zou ik dan moeten doen? Als ik nu besluit om af te zien van een andere auto en de A3 blijf rijden, zit je iedere keer met de spanning "wanneer stopt 'ie met schakelen?". En dan weet je dat er een investering van 1500 euro minimaal voor nodig is om 'm weer rijdend te krijgen. En ook dan is 'ie nog niet helemaal goed, want hij stottert en houdt licht in, loopt niet helemaal strak stationair, maakt soms vreemde geluiden tijdens het remmen etc. etc. Dus het is nogal dubbelzijdig...
Laatst gewijzigd door bveenhof op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.

vvmark
2nd Gear member

bveenhof schreef:
berndw schreef: Ok, maar als je in 3 jaar tijd zo'n 8000 euro bij elkaar spaart heb je na 3 jaar nog steeds 8000 euro. Als je dat geld in een financiering stopt, rij je 3 jaar lang een auto en die wordt minder waard, dus heb je na 3 jaar geen 8000 euro aan waarde meer. En moet je dus alsnog ernaast sparen voor de afschrijving.
Klopt, maar zou je na 3 jaar die 8000 euro voor een auto neerleggen dan heb je na verloop van tijd ook geen 8000 euro meer. Dat een auto afschrijft is een feit. Het enige verschil is de rente die je betaald en of dat het je waard is, da's een afweging

Springbok schreef: Maar waarom heb je afgelopen jaren dan niet gespaard voor een nieuwe auto vraag ik me dan af? Toen kon je die 220 euro per maand blijkbaar ook niet missen.

Omdat ik voorheen met een aanzienlijk lager salaris zat. Sinds 6 maanden heb ik een betere baan, waardoor ik wel wat over kan houden nu. Een hypotheek heb ik al, dus daar hoef ik het niet voor te laten :) Maar ik snap wel wat je zegt, want je hangt er wel keihard aan vast de komende 3 jaar. Da's de andere kant van het verhaal.
Maargoed, wat zou ik dan moeten doen? Als ik nu besluit om af te zien van een andere auto en de A3 blijf rijden, zit je iedere keer met de spanning "wanneer stopt 'ie met schakelen?". En dan weet je dat er een investering van 1500 euro minimaal voor nodig is om 'm weer rijdend te krijgen. En ook dan is 'ie nog niet helemaal goed, want hij stottert en houdt licht in, loopt niet helemaal strak stationair, maakt soms vreemde geluiden tijdens het remmen etc. etc. Dus het is nogal dubbelzijdig...
Ik zou de audi laten repareren of een goedkopere auto kopen die je wel zonder financiering kunt betalen.
Wat gebeurd er bijvoorbeeld als over een jaar je jaarcontract niet verlengd word en je komt tijdelijk in de ww of moet een baan accepteren met een lager loon.
Dan zit je nog wel 2 jaar aan die financiering vast, die je dan wellicht niet meer kunt betalen.
Verkoop van de auto zal in zo'n geval vaak wel een restschuld opleveren.
Huidig: Volvo v60 momentum pro 2020 denim blue
Hiervoor: Volvo v50 edition 2 my2009 barents blue
berndw
2nd Gear member

Ja, als je echt van je huidige auto af moet, is het wel lastig inderdaad.
Maarja je hebt dan 2640 (financiering p.j.) + 1000 (onderhoud) + 1500 (afschrijving) + 700 (wegenbelasting) = 5840pj = +/- 500 euro p.m. Dan komt je verzekering en brandstof er nog bij.
Kan uiteraard niet in je portemonnee kijken, en bovenstaande bedragen zijn een beetje geschat, maar ik denk niet dat ik er ver vanaf zit, maar vind het veel geld.
Huidig:

Hiervoor:
BMW 318ci 2000
Renault Clio 1.6 2003
Daewoo Nubira 2.0 1998
Arnie82
2nd Gear member

Ik heb zelf 3 jaar in een "oude" V70 classic T5 gereden... Gewoon omdat ik het een prachtige auto vond.
Echt een heerlijke auto en je koopt ze voor weinig geld.

Mijn tip... Financier geen auto maar koop een auto de je betalen kan. (of ga met de fiets)
Ga eens op zoek naar een mooie 850/V70 T5 of R, die koop je voor weinig, hebt een bak ruimte en je bent echt de koning van de weg! Een hogere KM stand hoeft echt geen probleem te zijn.
Ik kocht de mijne met 209dkm, heb er LPI in laten zetten en heb er zonder problemen mee gereden.

Tuurlijk ben ik erg tevreden met mijn huidige V50 maar ik denk nog wel eens met weemoed terug aan mijn V70 T5 :'(

Onderstaand is een pracht voorbeeld... (weliswaar een Italiaanse 2.0 maar dat mag de pret niet drukken)
http://ww3.autoscout24.nl/classified/26 ... asrc=st|as
Laatst gewijzigd door Arnie82 op 01.01.1970 - 01:00, 3 keer totaal gewijzigd.
'08 V50 2.0D / Summum / Electric Silver 477 / VolvoTune(d) / Dynaudio / RTI / 17" Freja dark grey
m-kliko
4th Gear member

Paul schreef: Sorry M Kliko, maar deze auto heeft echt geen xenon verlichting. Normale V50 heeft ook zo'n lens, die ring eromheen hoort bij xenon anders te zijn. Verder mist hij koplampsproeiers.
Weer wat geleerd. O-) :whistle:
Heeft Xenon dan zo'n blauwe ring eromheen? (Die zit er bij mijn auto namelijk omheen.)
Thanks voor de uitleg in ieder geval! ;-)
Volvo S40 2.4i GT Edition II - Black and White

Je kan nooit teveel PK's hebben. :D
sebastiaan84
4th Gear member
Contacteer:

http://www.taggleauto.nl/762753/

ook lekker goeikoop en een dikke motort erin.
Volvo V60 D6 AWD Plug-in Hybride Summum, Polestar optimised MY14

Past:
Volvo V50 2.4i Geartronic summum MY05
Volvo V40 D2 summum full options MY15
Toyota Avensis Wagon TA22 1.8i Terra Kouki '01
Toyota Corolla AE111 1.6i G6-R(ally) Zenki '99
Toyota Starlet EP81 1.3i Si Whiteline/Koni edition Zenki '91
m-kliko
4th Gear member

Vraagje aan TS:
Waarom wil je per se nu een dikke T5 rijden? :-/
Net als de rest niet lullig bedoelt... Maar ik adviseer om een goedkoop bakkie (of zo'n V70R) te rijden en het komende jaar/komende jaren flink te gaan sparen.
Je zegt dat je een flinke sprong gaat maken in je in inkomen. Als je het uitgavepatroon niet verandert en dat allemaal spaart, dan zal het best hard gaan denk ik. (hangt natuurlijk af van de grootte van je sprong)

Op het moment dat je dan alles bij elkaar hebt, en je kan die dikke vette T5 dan in 1x aftikken, dan voelt dat toch vele malen beter?
(Ik zou zelf het gevoel hebben alsof die auto niet van mijzelf is...)

Ik moet zeggen dat ik bij mijn auto nog wel een beetje verkeken heb op de running costs. Het loopt aardig hard op!
Banden hier, keertje extra tanken daar. Onderhoudsbeurtje... Bij mijn vorige auto's was dat allemaal een stuk goedkoper!
Aanschaf is 1. Fatsoenlijk je auto verzorgen komt er ook nog bij.

Maar goed, iedereen heeft hier het beste met jou voor denk ik. Maar misschien is dat niet het soort advies dat je hier verwacht en zoekt. O-) ^_^ Dus ik laat het hier dan ook bij. (Tenzij je reageert en graag een reactie wilt, daar sta ik wel voor open.)
Volvo S40 2.4i GT Edition II - Black and White

Je kan nooit teveel PK's hebben. :D
bveenhof
2nd Gear member

Na alle reacties gelezen te hebben, en die waardeer ik zeker wel, moet ik zeggen toch nog wel even nagedacht te hebben over die dikke financiering. Bottom line is, ik kan het nu betalen dus waarom niet? Via via kan ik een goedkope(re) financiering regelen dus qua rente valt dat wel mee.
Maar, 1 ding waar ik zelf ook totaal niet over nagedacht heb is: wat als dat jaarcontract niet verlengt wordt? Dat zou nog wel eens een strop kunnen worden.

Een auto kopen die ik wel kan betalen... zeg dus 2k voor de Audi en 2k spaargeld. Dan hebben we het over 4k in totaal, wat koop je daarvoor? Eigenlijk is dan het meeste gewoon minder dan wat ik nu heb. Of inderdaad een V70 met een leuke motor erin. Dan heb je ruimte én prestaties. Alleen lopen de maandelijkse kosten dan weer enorm op want een V70 is nogal een dikzak (1680kg ofzo?) en een slokje benzine gaat er graag in :) Dus de maandelijkse kosten houd je dan sowieso wel. Ok, als je die V70 een schop geeft dan is die kostenpost acuut weg. Een financiering zal iets minder accuut weggaan...

Ik ga zeker wel even wat goedkopere opties ook checken, maar uiteindelijk moet het vrouwtje het er ook mee eens zijn. En die is niet zo van de oude(re) hoge km. standen bakken.

@sebastiaan84 da's mooi speelgoed inderdaad! Maar maandelijks ga je daar geen voordeel mee behalen t.o.v. een financiering :D

Deze heb ik eerder volgens mij genoemd, maar deze biedt wel meer voor een stuk minder!
https://www.pouw.nl/volvo/occasions/V50 ... pdc-17-lmv

Heeft iemand ervaring met Pouw? Het is een Ford dealer, dus vermoedelijk is het een inruilbak. Ziet er zo op de foto's wel netjes uit. En voor de prijs + onderhandelen + Audi + beetje spaargeld zal ik zo'n 6k moeten financieren. Da's al een heel stuk beter dan 10k.

Zie zelf bijv. dat 'ie geleverd wordt met 6 maanden Pouw garantie. Na wat onderzoek blijkt die garantie lang niet alles te dekken, zoals een BOVAG dat wel zou doen. Dat is dan wel iets om aan te denken.
Laatst gewijzigd door bveenhof op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.

Mirko
1st Gear member
Contacteer:

Ik financier mijn auto's ook altijd (gedeeltelijk) maar nooit meer dan de dagwaarde van de auto, die is na overschrijving over het algemeen direct minimaal een paar 1000 lager. Als je zorgt dat je financiering de afschrijving van het onderpand (de auto in dit geval) volgt is er mijns inziens niets aan de hand, mocht je om wat voor reden de afbetaling niet meer kunnen voldoen breng je de auto naar een dealer, deze betaalt de financieringsmaatschappij en je bent overal vanaf en hebt wel het jaar (jaren) ervoor de wagen gereden die je graag wilt rijden. De rente is bij veel financieringen op dit moment zo laag dat een gedeelte financieren in bepaalde gevallen helemaal niet zo'n slecht idee is, als je met het geld wat je nu overhoud doordat je een deel financiert een goede investering doet is de kans groot dat je rendement daarop hoger is dan de rente van de financiering.

Overigens financier ik zelf niet omdat direct aftikken niet kan maar omdat ik als ondernemer het geld liever investeer en daarmee een hoger rendement haal dan de rente op de financiering en er zijn nog wat meer zakelijke voordelen aan financieren zitten (de rente is onder andere aftrekbaar).
ijsga
5th Gear member

bveenhof schreef: Deze heb ik eerder volgens mij genoemd, maar deze biedt wel meer voor een stuk minder!
https://www.pouw.nl/volvo/occasions/V50 ... pdc-17-lmv

Heeft iemand ervaring met Pouw? Het is een Ford dealer, dus vermoedelijk is het een inruilbak. Ziet er zo op de foto's wel netjes uit. En voor de prijs + onderhandelen + Audi + beetje spaargeld zal ik zo'n 6k moeten financieren. Da's al een heel stuk beter dan 10k.

Zie zelf bijv. dat 'ie geleverd wordt met 6 maanden Pouw garantie. Na wat onderzoek blijkt die garantie lang niet alles te dekken, zoals een BOVAG dat wel zou doen. Dat is dan wel iets om aan te denken.
Er leken hier al wat Summum opties te missen zo te zien. Het gaat hier dan ook om een Momentum uitvoering volgens de registratiedata bij de RDW, en niet een Summum zoals genoemd in de advertentie. Inderdaad een fijnere prijs, maar natuurlijk ook drie jaar ouder dan die bij TvK.
Laatst gewijzigd door ijsga op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
V50 2.4 Geartronic, Edition 1, MY08. 17" Spartacus zomer / 17" Serapis winter. 178.500 km.
Volvo 480 ES 2.0 ’93 (2009-2010)
Silver_R
6th Gear member

En toch wil ik het niet snappen. Wel dat je een dikke auto wilt maar niet de manier waarop.
Nu lijkt het wel een topic over financieren te worden maar je vraagt advies.
Je bent van plan om een auto van +€10.000 te kopen maar geen geld. Daarvoor wil je lenen, je zet jezelf dus onder financiële druk. Straks gaat er iets stuk aan de auto of erger nog, hij raakt totall loss. Dan ben je een wrak aan het financieren. Of de wel bekende wasmachine gaat stuk. Kun je dan nog steeds een nieuwe betalen.
Als ik je advies mag geven, iets wat ook al eerder is geschreven, koop iets binnen je budget en geniet daarvan. Voor een ruime €4000 is genoeg leuks te koop waar je dan ook nog eens normaal onderhoud aan kunt plegen. Dan spaar je ondertussen door en zo koop je om de , nou wat zal ik zeggen, 4 jaar een dikkere auto. Nog steeds veel plezier en geen financiële strop om je nek. En dan uiteindelijk heb je de dikke auto die je wilt onder je kont maar wel zelf gespaard /betaald.
Echter heb ik het idee dat je al een besluit hebt genomen.
In ieder geval succes.
bveenhof
2nd Gear member

Ik snap inderdaad het punt van de financiering. Is dat heel verstandig? Natuurlijk niet, maar kan het? Dat wel. Ik en mijn vrouwtje verdienen samen best goed en we hebben een lage hypotheek. Sowieso liggen onze maandelijkse lasten vrij laag, dus een 200p/m financiering zal ons financieel gezien niet om zeep helpen. Dan is er wel de afweging of het dat waard is en, mede door alle reacties hier, ben ik daar echt wel serieus over na aan het denken en in overweging aan het nemen,

Goed, de financiering kwestie even aan de kant geschoven; vandaag in een (wederom veel te dure, met financering wel betaalbare) Mondeo gereden :D Pluspunten: zeer compleet, alles erop en eraan. Stoelverwarming, xenon, parkeersensoren voor en achter, multimedia shizzles, navigatie (die overigens in Almere Poort de weg al kwijt was, dus verouderde kaarten) enzovoort. In deze uitvoering zeer comfortabel, materialen zijn iets minder dan bij Volvo, maar zeker geen goedkope meuk. Minder positief vond ik de prestaties. Hij is absoluut niet traag, maar de V50 knalde echt wel door voor mijn gevoel, waar deze heel comfortabel doorbuffelt. De beleving is wel heel anders daardoor. Wederom een afweging.

Dan de verstandige(re) weg op. Welke auto's zijn, zeg binnen een budget van 5k te betalen? Dan zou ik 2k voor de Audi rekenen, 1k spaargeld en heel misschien die laatste 2k financieren, of kijken of dat bij m'n ouweheer te lenen valt. Ik zag bijv. een V70 T5 voorbij komen, maar dan ga je wel echt naar hele dikke km. standen kijken. Opzich geen probleem indien de auto goed onderhouden is en bij een goede garage staat. Wellicht is het oude type V40 nog wel leuk, met de 2.0t is dat ook zeker geen stakker.
Laatst gewijzigd door bveenhof op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.

strui901
3rd Gear member

Van auto naar financieringstopic, haha.

Mijn advies: nooit lenen voor een auto.
Koop wat binnen je budget. En anders nog even wachten.
Volvo V70 2.0t 5cyl 5sp manual Momentum MY2006 - TE KOOP
Volvo V50 D5 6sp manual Edition II MY2008
VW Passat Variant 1.9TDI 100pk Trendline MY2001
Opel Corsa 1.2 MY2007
VW Golf 1.9TDI 90pk Trendline MY2000
Volvo 340 1.4 DL MY1987
bveenhof
2nd Gear member

Het "even wachten" is juist wat het lastig maakt. Niet omdat ik persee nu moet kopen (ok, wel een beetje :)), maar meer omdat de Audi aan onderhoud en reparaties het komende jaar tussen de 500 en de 2000 euro zal gaan kosten. Dan ben je een jaar verder en de nodige kilomters, zeg 10k tot 15k. Er gaat bij inruil denk ik zo'n 1000 euro van de waarde af. Dan heb je het over -3000 in totaal al om een jaar door te blijven rijden. Ga ik die 200 euro per maand sparen, zit ik volgend jaar op 2400 euro. Da's dus 600 euro minder dan als ik 'm nu inruil :D

Kort samengevat zijn mijn 3 opties dus:

1. Door blijven rijden en hopen dat de bak het blijft doen. Als dat zo is, dan zal het zo'n 500 euro onkosten met zich meebrengen aan onderhoud. Begeeft de bak het, dan 2000 aan kosten
2. Goedkopere auto zoeken voor de inruil. Zeg max. 6000 euro. Wellicht de meest verstandige keuze. Maar, wat is er voor leuks te krijgen voor dat bedrag?
3. D.m.v. een financiering meteen die dikke bak kopen, aangezien het (nu) financieel prima te doen is.

Optie 2 spreekt me nu het meeste aan. Dus om het financieringstopic even af te sluiten, wat raden jullie aan voor dat budget? Wil nog wel steeds iets dat een beetje vlot is :D

Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”