Dat is absoluut waar! En zou de A3 nog 100% in orde zijn, zou ik die zeker nog een jaar blijven rijden. Maar dat is helaas niet zo, dus de keuze is daar geld in pompen en dan na 2 jaar ofzo alsnog je verlies pakken of nu een hogere financiering. Daarnaast wil ik zorgen dat de financiering na zo'n 3 a 3.5 jaar echt afbetaald is en in die tijd verwacht ik dezelfde auto echt nog wel te rijden. Ik heb m'n A3 ook al ruim 3 jaar tenslotte.Springbok schreef:
Een auto volledig financieren zou voor mij sowieso geen optie zijn. Zelfs niet als hij helemaal nieuw is.
Zelf financier ik niets, behalve mijn studie en mijn huis, maar er hoeft opzich niets mis mee te zijn, als het maar met verstand gebeurd. Iets bijna 100% financieren is imo nooit verstandig. Dan zou ik toch eerst even sparen, zodat de financiering in ieder geval nooit hoger is dan de lage handelswaarde. Niets zo vervelend als om een of andere reden geen auto meer hebben, maar nog wel een paar K schuld bij de bank. Maargoed, daar gaat dit topic niet over
Die V40 lijkt misschien goedkoop, maar vergeet niet dat die heel hard afschrijft, vooral als je straks over de 200.000 km gaat.
En welke auto schrijft niet heel hard af zodra 'ie de 200k voorbij gaat? Da's toch een beetje zo'n km. stand waar mensen van afzien, tenzij 'ie heel goed geprijsd is.