Als de auto smerig is wordt hij er zeker niet minder fraai van moet ik bekenen.....jrkalf schreef: Dat zijn de: 19” 5-Tripple Spoke Tech Matt Black Diamond Cut.
Een volle zin, voor een velgje.
Nu ik ze wat langer rij, zeker nu in de herfst is het toch een mooie keuze. De auto ziet er heel dik uit zo.
Ik zal morgen eens een plaatje schieten. Het zonnetje schijnt hier prachtig.
De Platte Camper
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10621
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Er is "Iets moois" onderweg, duurt helaas nog wel even voordat het hier op het landgoed staat.
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Er is "Iets moois" onderweg, duurt helaas nog wel even voordat het hier op het landgoed staat.
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
- jrkalf
- 3rd Gear member
- Berichten: 471
- Lid geworden op: 18.01.2014 - 16:29
- Locatie: Nederland
- Contacteer:
De wagen wordt er zeker niet minder mooi van.
Lekker vuil met een mooi herfst thema op de achtergrond.
Lekker vuil met een mooi herfst thema op de achtergrond.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Casey
- 3rd Gear member
- Berichten: 387
- Lid geworden op: 18.09.2014 - 19:48
Ik zie geen vuil 
(tenminste niet 'vuil' als na een paar dagen door de polder hier, waar de bloemkool momenteel geoogst wordt...)
Maar wel mooie plaatjes van een mooie bak! Jaloers...

(tenminste niet 'vuil' als na een paar dagen door de polder hier, waar de bloemkool momenteel geoogst wordt...)
Maar wel mooie plaatjes van een mooie bak! Jaloers...
Laatst gewijzigd door Casey op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
V70 (2006) D5 v/a 140000 tot 440000
V70 (2011) D3 v/a 160000 tot 272400
C70 (2011) T5 Summum v/a 95000 tot ...
V70 (2011) D3 v/a 160000 tot 272400
C70 (2011) T5 Summum v/a 95000 tot ...
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1520
- Lid geworden op: 13.11.2008 - 21:59
Proficiat. Hele mooie en volle V90 en inderdaad mooie winterwielen.
Na 1 week nu met deze velgen onderweg te zijn dus vuil..
Geen makelijke velg om te wassen.... veel hoekjes waar het vuil zich moeilijk laat verwijderen..
Na 1 week nu met deze velgen onderweg te zijn dus vuil..
Geen makelijke velg om te wassen.... veel hoekjes waar het vuil zich moeilijk laat verwijderen..
Was één V90
- jrkalf
- 3rd Gear member
- Berichten: 471
- Lid geworden op: 18.01.2014 - 16:29
- Locatie: Nederland
- Contacteer:
Heerlijk weer in Oostenrijk. De auto komt goed tot zijn recht. dikke vlokken filmpje
Vandaag toch wel een 30-40cm gevallen. Dit is nu weer hard aan het inklinken, want de sneeuw is overgegaan in regen.
De auto gedraagt zich prima in Oostenrijk. Stabiel op de sneeuw, weinig problemen met wat glibberwerk.
Raar maar waar is het ons toch gelukt om één sneeuwketting kwijt te raken.
Op de 28ste van december was het goed raak met de sneeuw in de buurt van Dachstein. Bij de rittersberg lag er een 20cm sneeuw op de weg en in sommige bochten bij de bergroute naar de snelweg lag er ruim 50-60cm. Dit was allemaal stuifsneeuw die door de wind de berg opgeblazen werd. Geen pret.
Dus de kettingen mooi om de wagen gelegd. Halve meter vooruit, controle dat alles goed zit. De kettingen goed om de band gelegd, zeker nadat ik het topic over de centrax had gelezen. Het ski-team wilde wat assistentie op de bussen, dus ik was daar bij in gekropen. M'n vrouw achter het stuur van de camper, en zij zou er achteraan rijden.
Zo gezegd, zo gedaan. 100m gereden. Kettingen gecontroleerd van alle voertuigen en begonnen aan de rit. Her en der nog moeten stoppen, omdat de grote natte sneeuwvlokken zorgde voor ijsvorming op de ruitenwissers. Niets raars gemerkt, niets raars gevoeld...
Na 25km aangekomen bij de snelweg en direct op de oprit, de afrit gepakt naar het tankstation. Wel zo veilig. Daar aangekomen hebben we de busjes vrijgemaakt van ijzige ruitenwissers en ouderwetse sneeuwkettingen. Daarna was het tijd voor de platte camper. M'n vrouw stapte de auto uit en liep 2x rond de auto... en riep me in verbazing tot zich. De auto had nog maar één sneeuwketting. Linksvoor was weg, en rechts hing er als een pareltje zo mooi omheen. Niks geen schrikverhalen zoals in het Sneeuwkettingen topic. Nu zijn de nieuwe centrax ook iets anders van opzet dan de foto's in het voorgenoemde onderwerp; naar mijn mening opzich een beter design wat de ketting beter centreert.
Gelukkig aan het eind van dit verhaal, en een dag erna controle, kunnen we zeggen dat de auto geen schade heeft. Mijn vermoede is dat ik toch ergens een montage fout gemaakt moet hebben, ook al had ik hem stevig aangedraaid. Mogelijk heb ik de zeskant op de hoekjes van de velgbout gemonteerd ipv op de vlakke delen. Dat lijkt me de enige verklaring waarom de ketting er zonder schade van de auto is afgewandeld.
Helaas was de weg te slecht om op de dag zelf de route terug te rijden en de dag erna nog 3u (1,5u enkele rit) omrijden, had ook niet mijn voorkeur.
Dus fijn de dealer gebeld en het rare verhaal uitgelegd. Snel een vervangend onderdeelnummer verkregen en hop naar de Volvo in Zell am See voor een setje verse; helaas...
Aangekomen bij de Volvo toko aldaar netjes ontvangen en het verhaal uitgelegd. Daarbij het onderdeel nummer van Volvo Hooftman overlegd en mevrouw ging aan de gang. Even inloggen op de computer, Volvo systeem opstarten en.... toen gingen er een paar wenkbrauwen omhoog. "Meneer, wat voor volvo heeft u? Weet u wat deze kettingen kosten?!?!?!?!"
De dealer zelf verkoopt voornamelijk tweedehands volvo's en is geen dealer, maar Volvo specialist. Mooi het hele verhaal van de volvo uitgelegd en toen begreep mevrouw ook de keuze van de kettingen. Een kwartier verder zoeken, bellen kwam het vervelende nieuws: "Volvo Oostenrijk heeft ze niet op voorraad; en Volvo Zweden ook niet." Dus de opdracht voor nieuwe kettingen maar weer uitgezet bij Volvo Hooftman in Nederland.
Dus de komende dagen voorzichtig rijden, alleen als het weer het toelaat en thuis afwachten op nieuwe kettingen. Niet de prettigste tijd zonder goede kettingen in Oostenrijk.
Ja, je kan op elke hoek "gewone" kettingen kopen, maar helaas is de ruimte in de wielkast niet goed genoeg om deze lekker er omheen te leggen.
Maar verder is de camper gewoon smerig, wordt dagelijks lekker gebruikt voor een rit naar de ski-oorden en gedraagt zich op de weg verder als een echte heer op wielen.
Vandaag toch wel een 30-40cm gevallen. Dit is nu weer hard aan het inklinken, want de sneeuw is overgegaan in regen.
De auto gedraagt zich prima in Oostenrijk. Stabiel op de sneeuw, weinig problemen met wat glibberwerk.
Raar maar waar is het ons toch gelukt om één sneeuwketting kwijt te raken.
Op de 28ste van december was het goed raak met de sneeuw in de buurt van Dachstein. Bij de rittersberg lag er een 20cm sneeuw op de weg en in sommige bochten bij de bergroute naar de snelweg lag er ruim 50-60cm. Dit was allemaal stuifsneeuw die door de wind de berg opgeblazen werd. Geen pret.
Dus de kettingen mooi om de wagen gelegd. Halve meter vooruit, controle dat alles goed zit. De kettingen goed om de band gelegd, zeker nadat ik het topic over de centrax had gelezen. Het ski-team wilde wat assistentie op de bussen, dus ik was daar bij in gekropen. M'n vrouw achter het stuur van de camper, en zij zou er achteraan rijden.
Zo gezegd, zo gedaan. 100m gereden. Kettingen gecontroleerd van alle voertuigen en begonnen aan de rit. Her en der nog moeten stoppen, omdat de grote natte sneeuwvlokken zorgde voor ijsvorming op de ruitenwissers. Niets raars gemerkt, niets raars gevoeld...
Na 25km aangekomen bij de snelweg en direct op de oprit, de afrit gepakt naar het tankstation. Wel zo veilig. Daar aangekomen hebben we de busjes vrijgemaakt van ijzige ruitenwissers en ouderwetse sneeuwkettingen. Daarna was het tijd voor de platte camper. M'n vrouw stapte de auto uit en liep 2x rond de auto... en riep me in verbazing tot zich. De auto had nog maar één sneeuwketting. Linksvoor was weg, en rechts hing er als een pareltje zo mooi omheen. Niks geen schrikverhalen zoals in het Sneeuwkettingen topic. Nu zijn de nieuwe centrax ook iets anders van opzet dan de foto's in het voorgenoemde onderwerp; naar mijn mening opzich een beter design wat de ketting beter centreert.
Gelukkig aan het eind van dit verhaal, en een dag erna controle, kunnen we zeggen dat de auto geen schade heeft. Mijn vermoede is dat ik toch ergens een montage fout gemaakt moet hebben, ook al had ik hem stevig aangedraaid. Mogelijk heb ik de zeskant op de hoekjes van de velgbout gemonteerd ipv op de vlakke delen. Dat lijkt me de enige verklaring waarom de ketting er zonder schade van de auto is afgewandeld.
Helaas was de weg te slecht om op de dag zelf de route terug te rijden en de dag erna nog 3u (1,5u enkele rit) omrijden, had ook niet mijn voorkeur.

Dus fijn de dealer gebeld en het rare verhaal uitgelegd. Snel een vervangend onderdeelnummer verkregen en hop naar de Volvo in Zell am See voor een setje verse; helaas...
Aangekomen bij de Volvo toko aldaar netjes ontvangen en het verhaal uitgelegd. Daarbij het onderdeel nummer van Volvo Hooftman overlegd en mevrouw ging aan de gang. Even inloggen op de computer, Volvo systeem opstarten en.... toen gingen er een paar wenkbrauwen omhoog. "Meneer, wat voor volvo heeft u? Weet u wat deze kettingen kosten?!?!?!?!"
De dealer zelf verkoopt voornamelijk tweedehands volvo's en is geen dealer, maar Volvo specialist. Mooi het hele verhaal van de volvo uitgelegd en toen begreep mevrouw ook de keuze van de kettingen. Een kwartier verder zoeken, bellen kwam het vervelende nieuws: "Volvo Oostenrijk heeft ze niet op voorraad; en Volvo Zweden ook niet." Dus de opdracht voor nieuwe kettingen maar weer uitgezet bij Volvo Hooftman in Nederland.
Dus de komende dagen voorzichtig rijden, alleen als het weer het toelaat en thuis afwachten op nieuwe kettingen. Niet de prettigste tijd zonder goede kettingen in Oostenrijk.
Ja, je kan op elke hoek "gewone" kettingen kopen, maar helaas is de ruimte in de wielkast niet goed genoeg om deze lekker er omheen te leggen.
Maar verder is de camper gewoon smerig, wordt dagelijks lekker gebruikt voor een rit naar de ski-oorden en gedraagt zich op de weg verder als een echte heer op wielen.
- Walter
- Geartronic member
- Berichten: 24656
- Lid geworden op: 13.09.2004 - 08:30
- Locatie: Randstad
- Contacteer:
Wat een verhaal Jelle...
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10621
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
Donders Jelle....
Enne kan Hooftman die ketting niet per pakket dienst naar jou toe sturen? Of ben je eerder terug dan de ketting daar is?
Enne kan Hooftman die ketting niet per pakket dienst naar jou toe sturen? Of ben je eerder terug dan de ketting daar is?
Laatst gewijzigd door Hans oet Twent op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Er is "Iets moois" onderweg, duurt helaas nog wel even voordat het hier op het landgoed staat.
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Er is "Iets moois" onderweg, duurt helaas nog wel even voordat het hier op het landgoed staat.
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
- diesel01
- Geartronic member
- Berichten: 21176
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
Tjonge wat een verhaal..
Morgen rijden wij aan naar Fiss, enig idee hoe het Vorall gebied er bij ligt.
Morgen rijden wij aan naar Fiss, enig idee hoe het Vorall gebied er bij ligt.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
- Fulaks
- 6th Gear member
- Berichten: 4293
- Lid geworden op: 31.07.2007 - 15:46
- Locatie: Antwerpen
Bakken sneeuw in o.a. Vorarlberg, en gisteren storm :diesel01 schreef: Tjonge wat een verhaal..
Morgen rijden wij aan naar Fiss, enig idee hoe het Vorall gebied er bij ligt.
Wij zitten daar in februari, Gortipohl (Sankt-Gallenkirch), skigebied Montafon.
V90 D4 Inscription (2019); Mini Cooper (2012); V70 D4 (2014); V70 2.4D (2008); V70 2.4D (2002); Talbot-Toyota-Mitsubishi-Renault
- diesel01
- Geartronic member
- Berichten: 21176
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
Zo dat is en attractie op zich
Er schijnt ook bij de tunnel een shitload aan sneeuw te liggen, we gaan het meemaken of de V70 daar een beetje raad mee weet.

Er schijnt ook bij de tunnel een shitload aan sneeuw te liggen, we gaan het meemaken of de V70 daar een beetje raad mee weet.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
- jrkalf
- 3rd Gear member
- Berichten: 471
- Lid geworden op: 18.01.2014 - 16:29
- Locatie: Nederland
- Contacteer:
Hooftman heeft hetzelfde voorraad probleem als hier in Zell am See. Ik ben eerder thuis dan dat de ketting hier zal zijn.Hans oet Twent schreef: Donders Jelle....
Enne kan Hooftman die ketting niet per pakket dienst naar jou toe sturen? Of ben je eerder terug dan de ketting daar is?
Gelukkig is het weer omgeslagen en is het inmiddels droog. De komende week wordt er mooi weer verwacht, dus terug rijden moet wel lukken.
Het heeft even goed gespookt hier. Ben zelf redelijk af op dit moment. Heb vandaag met de aanwezige mensen caravans schoon staan ruimen. Het ging maar om een 40cm sneeuw.... EN een hele nacht regen er overheen. Loodzwaar, maar alles is weer op orde.
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10621
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
Ben je met de caravan er naar toe?jrkalf schreef:Hooftman heeft hetzelfde voorraad probleem als hier in Zell am See. Ik ben eerder thuis dan dat de ketting hier zal zijn.Hans oet Twent schreef: Donders Jelle....
Enne kan Hooftman die ketting niet per pakket dienst naar jou toe sturen? Of ben je eerder terug dan de ketting daar is?
Gelukkig is het weer omgeslagen en is het inmiddels droog. De komende week wordt er mooi weer verwacht, dus terug rijden moet wel lukken.
Het heeft even goed gespookt hier. Ben zelf redelijk af op dit moment. Heb vandaag met de aanwezige mensen caravans schoon staan ruimen. Het ging maar om een 40cm sneeuw.... EN een hele nacht regen er overheen. Loodzwaar, maar alles is weer op orde.
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Er is "Iets moois" onderweg, duurt helaas nog wel even voordat het hier op het landgoed staat.
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Er is "Iets moois" onderweg, duurt helaas nog wel even voordat het hier op het landgoed staat.
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
- jrkalf
- 3rd Gear member
- Berichten: 471
- Lid geworden op: 18.01.2014 - 16:29
- Locatie: Nederland
- Contacteer:
Nee, ik heb een caravan daar vast gestald op een jaarplek. Ideale uitvalsbasis voor de zomer en winter.Hans oet Twent schreef:
Ben je met de caravan er naar toe?
Binnen een half uur van 5 ski-gebieden; waarvan 3 grote. Dus prima vertoeven.
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10621
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
Ah oké! TOP geregeld dus. Dikke Tandemasser met een schuur er voor of toch een tent?jrkalf schreef:Nee, ik heb een caravan daar vast gestald op een jaarplek. Ideale uitvalsbasis voor de zomer en winter.Hans oet Twent schreef:
Ben je met de caravan er naar toe?
Binnen een half uur van 5 ski-gebieden; waarvan 3 grote. Dus prima vertoeven.
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Er is "Iets moois" onderweg, duurt helaas nog wel even voordat het hier op het landgoed staat.
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Er is "Iets moois" onderweg, duurt helaas nog wel even voordat het hier op het landgoed staat.
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
- jrkalf
- 3rd Gear member
- Berichten: 471
- Lid geworden op: 18.01.2014 - 16:29
- Locatie: Nederland
- Contacteer:
Precies, tandemmaster met heel fijn een houten voorhut ervoor. Je ziet ze in alle vormen op de camping. Tent, wintertent, of ogenschijnlijke tent die van binnenuit volledig uit hout is opgebouwd.Hans oet Twent schreef:
Ah oké! TOP geregeld dus. Dikke Tandemasser met een schuur er voor of toch een tent?
Ik had het geluk dat er eentje te koop kwam en kon deze incl. jaarplaats zo overnemen. #heerlijk.
Laatst gewijzigd door jrkalf op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10621
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
Donders gaaf man!jrkalf schreef:Precies, tandemmaster met heel fijn een houten voorhut ervoor. Je ziet ze in alle vormen op de camping. Tent, wintertent, of ogenschijnlijke tent die van binnenuit volledig uit hout is opgebouwd.Hans oet Twent schreef:
Ah oké! TOP geregeld dus. Dikke Tandemasser met een schuur er voor of toch een tent?
Ik had het geluk dat er eentje te koop kwam en kon deze incl. jaarplaats zo overnemen. #heerlijk.
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Er is "Iets moois" onderweg, duurt helaas nog wel even voordat het hier op het landgoed staat.
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Er is "Iets moois" onderweg, duurt helaas nog wel even voordat het hier op het landgoed staat.
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
- jrkalf
- 3rd Gear member
- Berichten: 471
- Lid geworden op: 18.01.2014 - 16:29
- Locatie: Nederland
- Contacteer:
Het is een ‘donders’ mooie plek. Ook bij mistige dagen.
Er zit achter het bos een mooie draverij en dat levert in de ochtend vaak een gaaf plaatje op.
Soms met een hertje in de schemering.
Er zit achter het bos een mooie draverij en dat levert in de ochtend vaak een gaaf plaatje op.
Soms met een hertje in de schemering.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Walter
- Geartronic member
- Berichten: 24656
- Lid geworden op: 13.09.2004 - 08:30
- Locatie: Randstad
- Contacteer:
Heel mooi Jelle!!
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
- jrkalf
- 3rd Gear member
- Berichten: 471
- Lid geworden op: 18.01.2014 - 16:29
- Locatie: Nederland
- Contacteer:
De Volvo heeft vanaaf weer lekker een bad gehad bij de lokale voorwas en dan wasstraat boer. Dat was wel nodig.
Nu dit weekend even tijd maken om de binnenkant ook weer te poetsen.
Nog wat foto's:
Nu dit weekend even tijd maken om de binnenkant ook weer te poetsen.
Nog wat foto's:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.