De T8 is een combi van een benzine voor en electro achter.
De XC40 krijgt een hybride waar op de drie cilinder motor direct de elektromotor gekoppeld is. Gecombineerd vermogen circa 250 pk.

Die auto, die ik niet noem, is 10cm kleiner, 10 cm lager en ook nog eens smaller. Alleen de kofferbak inhoud komt in de buurt. Is dus een andere klasse. Oja, de prijs is vermoedelijk wel vergelijkbaarv60pih schreef: Net even de foto's van de nieuwe BMW X2 bekeken maar die vind ik toch een stuk geslaagder....
25 november in Deventer, dat is ook 2 uur rijden enkele reis, maar verder naar het noorden wonen waarschijnlijk geen klanten volgens Volvo Nederland.Ben schreef: Hebben jullie je al aangemeld voor de sneak preview ?
P’cies, ik wacht wel totdat grunn hem in de showroom heeft..Rob M schreef:25 november in Deventer, dat is ook 2 uur rijden enkele reis, maar verder naar het noorden wonen waarschijnlijk geen klanten volgens Volvo Nederland.Ben schreef: Hebben jullie je al aangemeld voor de sneak preview ?
Ik heb de luchtvering als optie genomen op mijn nieuwe XC60.BlackcurrantV70 schreef: De opvolger wordt een hele opgave, nieuwe XC60 (als ie zachter afgeveerd is dan die ik had, MY11)