Dag allemaal,
Nu het telkens best fris is, hoor ik bij drempels etc vaak gekraak van rubbers oid. Nu vermoed ik dat het de veeppotlagers/rubbers zijn. Kan het kloppen dat dat gevoelige dingen zijn bij de P3 series?
Dank alvast.
Veerpoot lagers etc?
-
VolvoScheurder
- 2nd Gear member
Volvo S60 1,5 T3 2018
-
Rikky
- 2nd Gear member
Ik hoor het bij mijn V70 P3 onderstel al een half jaar. Eigenlijk alleen rechts voor en is de draagarm. Eerst alleen bij een drempel overgaan en af en toe, maar nu continu zo'n beetje.
De nieuwe draagarmen zowel links als rechts Meyle HD samen met stangetjes van stabilisator al besteld en had ik binnen voor de kerst, maar helaas was de garage gesloten tijdens de vakantie waar ik normaal een brug huur. Dus zit nog even in de doos. Ik hoop hier komende maand aan toe te komen. Ben het gekraak wel beu. Ook rubbers van stabilisator wil ik vernieuwen. Bevestiging gaat toch los.
De nieuwe draagarmen zowel links als rechts Meyle HD samen met stangetjes van stabilisator al besteld en had ik binnen voor de kerst, maar helaas was de garage gesloten tijdens de vakantie waar ik normaal een brug huur. Dus zit nog even in de doos. Ik hoop hier komende maand aan toe te komen. Ben het gekraak wel beu. Ook rubbers van stabilisator wil ik vernieuwen. Bevestiging gaat toch los.
V70 2.5T 2007 (mj2008)