Vandaag had mijn vrouw tijdens het rijden regelmatig een aardig schurend geluid vanaf het starten van de auto.
Niet de hele tijd maar heel stelselmatig. Ik dacht eerst dat het het aan de ventilatie lag maar gezien deze hele tijd op zelfde rotaties draaide en het af en toe wegviel had ik dat al redelijk snel uitgesloten.
Gezien de cd speler nooit echt heeft gewerkt was dit ook niet direct in me opgekomen.
Ik ben begonnen met het ventilatierooster er af te halen in het midden van het dashboard want daar kwam het geluid vandaan, dacht ik. Daar zag ik niks speciaals maar ik voelde wel dat onder het ventilatie rooster trillingen vandaan kwamen. Dus even de hele waterval verwijderd en nu ben ik er vrij zeker van dat het aan de cd speler lag. Na het volledige verwijderen van de cd speler was het geluid ook weg terwijl dit de hele tijd aanhield toen die er nog in zat.
Dus ik ben opzoek naar een vervanger van de cd speler.
Ik zelf heb deze uit de C30 gehaald : 1CD16F (ecu assy P/N : (P)30732850AA ) (HW: 31210405 AA).
Ik vond niet direct een 1/1 match via de onderdelenlijn (en ook andere). Kan ik er bv een 1CD16W insteken? of heeft iemand tips over welke wel passen?
Thanks alot