hey, ik heb sinds kort een volvo 850 gle, nu deze is met gewone wielen met zo van die deksels erop, nu ik vind het mooi dat men een achter schijfrem kan zien zitten, nu zou ik graag andere velgen steken (met beperkt budget !)
mijn vraag is passen de nieuwere velgen van volvo op deze wagen en heeft iemand deze en doet iemand die weg voor een redelijk prijsje,
ook indien het niet gaat of het te veel kost zou ik graag de originele velgen willen kopen als iemand deze heeft en wegdoet.
graag pm of mail= crockstar10@hotmail.com
mvg
Velgen 850 gle
-
- 2nd Gear member
Hallo Lipton,
Van welk bouwjaar is jouw 850? Heb je al vijfgaats-wielen eronder (5X108)?
In dat geval kun je zowat alle volvowielen eronder zetten muv de nieuwere C70 17-inch wielen.
Als je viergaats hebt, wordt het een ander verhaal. Dan zul je moeten zoeken naar de eerste typen GLT-velgen. Die hadden volgens mij nog wel viergaats.
Ik zou marktplaats goed in de gaten houden. Kun je toch vaak voor minder dan €400,- vier velgen incl banden weghalen.
Succes ermee !
In dat geval kun je zowat alle volvowielen eronder zetten muv de nieuwere C70 17-inch wielen.
Als je viergaats hebt, wordt het een ander verhaal. Dan zul je moeten zoeken naar de eerste typen GLT-velgen. Die hadden volgens mij nog wel viergaats.
Ik zou marktplaats goed in de gaten houden. Kun je toch vaak voor minder dan €400,- vier velgen incl banden weghalen.
Succes ermee !
Vroeger o.a. een 480ES, 850, S70 2.5, S60's en tegenwoordig een V70 2.4T AWD
-
- 1st Gear member
het is de volvo van 96 ik dacht 5 gaats maar zal nog eens voor de zekerheid controleren.Keesjan36 schreef:Hallo Lipton,
Succes ermee !
mvg
ben net gaan kijken maar door dat deksel kan ik het niet zien.
-
- 1st Gear member
kheb het eraf gehaald !Hathu schreef:Trek die deksel er eens af. Dan zie je vier of vijf bouten.
het zijn indd 4 bouten. welke keuze heb ik, en is hier op dit forum geen te koop map of dergerlijke ?
- Hathu
- 3rd Gear member
Ja onder portaal voor leden. Kijk eens op Marktplaats.nl heb daar al wel eens viergaats 850 lichtmetalen wielen te koop zien staan.
Succes
Succes
V70 TDI 1998 comfort-luxe automaat tot juni 2015. Nu V70 NN 2.5T GT
-
- 2nd Gear member
Kijk eens op www.autoweek.nl voor technische informatie over de auto.lipton schreef:graag had ik ook nog geweten hoeveel pk deze auto heeft. het is de 2l benzine/lpg
Staat alles op. Overigens is de 850 op de foto niet van modeljaar 1996 hoor.
Hij heeft nog de lage koplampen en de originele achterlichten. Volgens mij is vanaf modeljaar 1994 de update gekomen.
Vroeger o.a. een 480ES, 850, S70 2.5, S60's en tegenwoordig een V70 2.4T AWD
- Hathu
- 3rd Gear member
Sorry onder forum. Op marktplaats bij onderdelen volvo staan vier originele 850 velgen te koop voor 100 euro. (is in Oosterbeek nl)
V70 TDI 1998 comfort-luxe automaat tot juni 2015. Nu V70 NN 2.5T GT