Bevestiging van bagageverdeler

In deze rubriek dus alleen over de V70 met 'schouders'.
Ga voor de V70 Classic (dus het 850 model) naar de 850 rubriek.
Plaats reactie
mawi
2nd Gear member

Ik heb recentelijk een setje op internet gekocht waarmee ik de hond veilig achter in de wagen kan vervoeren. Deze set bestaat uit het veiligheidsrek - bagageverdeler - deurtje .

Voor het deurtje moet ik nog het bevestigingssetje aanschaffen (Best nr 9204 926-1), deze is los verkrijgbaar bij volvo voor 11,97 Euro. Lijkt me verder geen probleem

Maar ik heb een vraag over de bagageverdeler. Ik kan deze met twee beugels aan het scheidingsrek bevestigen. En er zijn verder geen (voor mij) zichtbare bevestigings punten aan de andere kant. Nu heb ik het idee dat deze verdeler aan de andere kant (zijde achterklep) teveel zijwaartse beweging "kan" hebben. De vraag is of dat deze ook op een of andere manier aan de auto vast moet komen te zitten, en hoe dan ?

vast bedankt voor een reactie

mvrgr Marcel
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvo V50 2005
crackedtooth
5th Gear member

goede vraag

waar is dat rekje te koop trouwens?
weet nog niet zeker
maar komt kleine aan..en we hebben een herder
de hond zat altijd op de passagiersstoelen in een u vormige zak (halfords)..ideaal!!

alleen niet meer nu daar een kinderzitje gaat komen, dus moet de hond 1 rij naar achter... helaas komt er ook een kinderwagen bij en die zal daar ook belanden (denk ik)

zo een deler doormidden dan misschien wel handig zodat spullen niet op de hond kunnen schuiven achterin

los daarvan heb ik er nu voorlopig een standaard volvo plastic bak in.. met daarop een halfords "placement" van zelfde materiaal als die U-zak
dus stuk minder glijerig voor de hond.. en 10x beter schoon/goed te houden
Ben
Executive Member
Contacteer:

Het hek en alles wat daar bij hoort is origineel Volvo en bij de dealer te koop.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Plaats reactie

Terug naar “V70 MY2000 t/m MY2008”