Ik heb recentelijk een setje op internet gekocht waarmee ik de hond veilig achter in de wagen kan vervoeren. Deze set bestaat uit het veiligheidsrek - bagageverdeler - deurtje .
Voor het deurtje moet ik nog het bevestigingssetje aanschaffen (Best nr 9204 926-1), deze is los verkrijgbaar bij volvo voor 11,97 Euro. Lijkt me verder geen probleem
Maar ik heb een vraag over de bagageverdeler. Ik kan deze met twee beugels aan het scheidingsrek bevestigen. En er zijn verder geen (voor mij) zichtbare bevestigings punten aan de andere kant. Nu heb ik het idee dat deze verdeler aan de andere kant (zijde achterklep) teveel zijwaartse beweging "kan" hebben. De vraag is of dat deze ook op een of andere manier aan de auto vast moet komen te zitten, en hoe dan ?
vast bedankt voor een reactie
mvrgr Marcel
Bevestiging van bagageverdeler
-
- 5th Gear member
goede vraag
waar is dat rekje te koop trouwens?
weet nog niet zeker
maar komt kleine aan..en we hebben een herder
de hond zat altijd op de passagiersstoelen in een u vormige zak (halfords)..ideaal!!
alleen niet meer nu daar een kinderzitje gaat komen, dus moet de hond 1 rij naar achter... helaas komt er ook een kinderwagen bij en die zal daar ook belanden (denk ik)
zo een deler doormidden dan misschien wel handig zodat spullen niet op de hond kunnen schuiven achterin
los daarvan heb ik er nu voorlopig een standaard volvo plastic bak in.. met daarop een halfords "placement" van zelfde materiaal als die U-zak
dus stuk minder glijerig voor de hond.. en 10x beter schoon/goed te houden
waar is dat rekje te koop trouwens?
weet nog niet zeker
maar komt kleine aan..en we hebben een herder
de hond zat altijd op de passagiersstoelen in een u vormige zak (halfords)..ideaal!!
alleen niet meer nu daar een kinderzitje gaat komen, dus moet de hond 1 rij naar achter... helaas komt er ook een kinderwagen bij en die zal daar ook belanden (denk ik)
zo een deler doormidden dan misschien wel handig zodat spullen niet op de hond kunnen schuiven achterin
los daarvan heb ik er nu voorlopig een standaard volvo plastic bak in.. met daarop een halfords "placement" van zelfde materiaal als die U-zak
dus stuk minder glijerig voor de hond.. en 10x beter schoon/goed te houden
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Het hek en alles wat daar bij hoort is origineel Volvo en bij de dealer te koop.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70