Ik kan het niet laten om even mijn mening te vertellen over de C30 T5.
WAT EEN AUTO!!

Dankzij mijn dealer mocht ik zaterdag even gaan rijden met de T5, werkelijk super. Ligt strak op de weg en is heel, heel heel erg snel.
Ik denk persoonlijk zelfs te snel voor mij. Hij heeft alle goede rij eigenschappen van de V50 en als je er in rijdt merk je eigenlijk niet dat je in een kleiner broertje rijdt. Wat natuurlijk erg positief is.
Behalve wanneer je het gaspedaal indrukt, dan komt er een snelheidsmachine in werking waar je U tegen zegt. Nu heb ik in veel auto's gereden S60R, V70R die natuurlijk ook snel zijn. Maar met deze auto trek je werkelijk alle tegels uit de weg als je even vol gas weg rijdt.

Het sportstuur is fenominaal, lekker dik en dankzij de automaat kan je gewoon je handen continue om 10 voor 2 zetten.
Uit de Dynaudio komt ook een perfect geluid, werkelijk super! Maar of het de meerprijs ook waard is. Ik weet het niet, persoonlijk zou ik genoegen nemen met de Audio-Line (high Performance)

Om te kijken hoe praktisch deze auto nu is, is het altijd wel handig te weten of sommige dingen erin passen.
Dus bij deze een test of mijn skies er in gaan. Want als deze auto komt moet hij wel naar Oostenrijk kunnen zonder een ding op het dak!

En jawel het past

De achterruit is niet alleen cool om te zien, maar ook waanzinnig om er doorheen te kijken. Lekker veel zicht!

Nu nog even sparen....