Ik heb vandaag een Sony radio/cd in mijn 940 geprobeerd te plaatsen ... echter vanuit het dashboard komt niets anders dan een bundel draden. Volgens mij heb ik alle eindjes correct aan elkaar geknoopt:
- geel aan geel (contact stroom)
- rood aan rood (continue stroom)
- zwart aan zwart (aarde / massa)
- speaker kabels
Het apparaat heeft stroom; slikt cd's in en spuugt ze ook weer uit als ik de "eject" knop indruk. Maar ... op het display verschijnt helemaal niets, en er komt ook geen geluid uit! Wat zou er aan de hand kunnen zijn?
nieuwe radio/cd - wel stroom, verder niks
- Reitse
- 5th Gear member
- Contacteer:
Misschien toch ergens kabeltje niet goed aangesloten? Of radio domweg niet goed?
If you are, then continue to be and don't even think of stopping (Stephen Fry)
-
- Starter
Ik heb het ook geprobeerd met een Pioneer, precies hetzelfde verhaal. Het apparaat werkt, slikt cd's en spuugt ze weer uit - maar geen display en geen geluid ... dus er zal inderdaad een kabeltje niet goed zitten, maar welke van de +/- 23 overige draadjes moet ik hebben?
-
- 4th Gear member
Is het niet zo dat contactstroom en continustroom omgedraaid zijn? Dus als je je auto op contact zet dat het wel werkt? dat had ik in mijn 440 namelijk, na het omdraaien (dus rood aan geel en geel aan rood) werkte het wel correct?
Edit: onee sorry mijn radio vergat de hele tijd de instellingen... Dat had ik opgelost door de rode en gele draad om te draaien...
Edit: onee sorry mijn radio vergat de hele tijd de instellingen... Dat had ik opgelost door de rode en gele draad om te draaien...
Volvo V50 DRIVe S/S Pro Edition R-Design 2012, Winterline, Black Sapphire Metallic, trekhaak, sunblinds.