Ik wil dit weekend eindelijk mijn nieuwe c30 bestellen.
Enige waar ik nog mee zit: ik had zelf interieur 59E4 uitgekozen: beige leer, lichtgrijze vloerbedekking en donkerbruin dashboard.
De verkoper waarschuwt mij echter dat het lichte leer nogal besmettelijk is....Ik ben zelf superzuinig op mijn vervoermiddelen maar volgens hem krijg je op den duur door het in- en uitstappen dat de zijkant van de stoelbekleding smoezelig wordt.
Kan iemand dit beamen of gaat het gewoon goed als je er zuinig op bent....
Mods edit
Dubbelpost verwijderd.
Lichte lederen bekleding?
-
- 2nd Gear member
Hm toch vreemd drowel..... Bij je foto's staat toch echt een v50 met donkere bekleding.... :scratch:
Maar goed. Ik ben eruit, ik betsel hem morgenvroeg met lichte bekleding !
Maar goed. Ik ben eruit, ik betsel hem morgenvroeg met lichte bekleding !
V60 T4 Powershift Ocean Race, Ocean Race Blue II, Driver Support Line, Business Pack Pro, Family Line, Exterior Styling Kit, Off-Black interior, Sunblinds
Audi S4 Avant
Audi S4 Avant
-
- 2nd Gear member
Wow..... supergaaf... in een cabrio helemaal natuurlijk.
Zal wel mn 206cc missen in de zomer denk ik.... (het gerammel van een peugeot waarschijnlijk wat minder) maar gelukkig heb ik dan een c30 met schuifdak en mn motor nog.
Zal wel mn 206cc missen in de zomer denk ik.... (het gerammel van een peugeot waarschijnlijk wat minder) maar gelukkig heb ik dan een c30 met schuifdak en mn motor nog.
V60 T4 Powershift Ocean Race, Ocean Race Blue II, Driver Support Line, Business Pack Pro, Family Line, Exterior Styling Kit, Off-Black interior, Sunblinds
Audi S4 Avant
Audi S4 Avant
-
- 2nd Gear member
Een cosmic white C30 2.0d Summum met Season Line met java pearl bodykit en de lichte (creme-achtige) lederen bekleding met donkerbruin dashboard.
Nu nog even wachten tot hij er is........
Nu nog even wachten tot hij er is........
Audi S4 Avant
Audi S4 Avant