De titel zegt het al: Hoe sluit ik een universeel derde remlicht aan in een 440 uit 1991? Liefst zonder relais, is dit mogelijk? Als ik het remlicht aansluit op een van de aanwezige remlichten, werkt het uiteraard niet omdat dezelfde lamp ook wordt gebruikt voor het achterlicht maar weet iemand of er ergens een kabel naar de lampunit loopt die alleen voor het remlicht is, zodat ik hem hier vandaan kan aftakken? Andere opties zijn uiteraard ook welkom.
Alvast bedankt!
Groeten Paul.
derde remlicht 440 bouwjaar 1991
-
- 1st Gear member
Hallo Paul,
Ik heb mijn linkerunit achter eruit gehaald gekeken op de "print"plaat hoe de leidingen liepen en toen vervolgens op mijn stekker de draden van het derde remlicht aangesloten, klaar.
Ik snap niet waarom dat niet zou werken.
p.s. Ik heb een Volvo 440 uit 1993
Groetjes,
Patrick
Ik heb mijn linkerunit achter eruit gehaald gekeken op de "print"plaat hoe de leidingen liepen en toen vervolgens op mijn stekker de draden van het derde remlicht aangesloten, klaar.
Ik snap niet waarom dat niet zou werken.
p.s. Ik heb een Volvo 440 uit 1993
Groetjes,
Patrick
- C 30 T5
- 4th Gear member
contole relais stekker los trekken en dan het rempedaal bediennen . met een spanningszoeker kijken op welke draad er spanning komt , bij deze kun je het aansluiten omdat deze voor het controle relais zit en direkt van de remschakelaar af komt.