Loze speakers?

Er werden er vanaf 2000 meer dan 500.000 van gebouwd in het Belgische Gent.
Plaats reactie
Pandabjörn
2nd Gear member

Een aantal S60s die ik heb gezien hadden een centerspeaker op het dashboard en van die langwerpige speakers voor het raam. Bij de auto die ik vandaag reed zei de verkoper dat het waarschijnlijk loze roosters waren. Zou dat kunnen? Waar is dat goed voor? Kan je die later opvullen met echte speakers en zo ja, wat kost dat?
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Pandabjörn schreef:Een aantal S60s die ik heb gezien hadden een centerspeaker op het dashboard en van die langwerpige speakers voor het raam. Bij de auto die ik vandaag reed zei de verkoper dat het waarschijnlijk loze roosters waren. Zou dat kunnen? Waar is dat goed voor? Kan je die later opvullen met echte speakers en zo ja, wat kost dat?
die langwerpige roosters voor het raam zijn de afdekking van je ventilatieuitstroomopeningen, die centrespeaker heeft alleen dan zin als je een HU800 monteerd, je meent toch niet serieus dat een verkoper dat onderscheid niet kan maken? :shock:
Pandabjörn
2nd Gear member

De centerspeaker zit er wel in bij beide auto's, maar beide auto's zijn voorzien van aftermarket audio (yuk).

Langwerpige roosters, LOL, bedankt :-) Zien er toch precies zo uit als de centerspeaker.
Gast

Pandabjörn schreef:De centerspeaker zit er wel in bij beide auto's, maar beide auto's zijn voorzien van aftermarket audio (yuk).

Langwerpige roosters, LOL, bedankt :-) Zien er toch precies zo uit als de centerspeaker.
Wel een centerspeaker? kan je dat zien dan? Ik niet!
Ook niet op gelet trouwens. :P

En dan een HU803 er uit doen, geloof er niets van.
Hebben ze de versterker onder de rechter stoel ook verwijderd?

Is het wel een Volvo-verkoper?
Pandabjörn
2nd Gear member

Ehm, dat rooster in het midden op je dashboard, waar bij RTI het scherm uit zou komen, dat is toch een speaker? Of is het ook een luchtrooster?

En hij wist niet zeker of er onder dat rooster wel een speaker zat, of dat het loos was.
En idd, geen Volvo bigfront, maar after market radio.
Pandabjörn
2nd Gear member

Afbeelding

Hoe krijg ik img werkend?
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Pandabjörn schreef:Ehm, dat rooster in het midden op je dashboard, waar bij RTI het scherm uit zou komen, dat is toch een speaker? Of is het ook een luchtrooster?

En hij wist niet zeker of er onder dat rooster wel een speaker zat, of dat het loos was.
En idd, geen Volvo bigfront, maar after market radio.
het is een loos speakerafdekrooster.
Gast

Pandabjörn schreef:Afbeelding

Hoe krijg ik img werkend?
Krijg hem ook niet werkend, kan de foto wel zien als ik de (img) er voor en achter weghaal.

Zo ziet het er uit:

Afbeelding

Pas op: zit vast. KIJK UIT DAT JE DASHBORD NIET BESCHADIGD
cdj
Starter

hoe moet deze centerspeaker aangesloten worden ????
Gast

Behoort een kabel bij te zijn, die je zelf in de stekker moet bij pluggen.
cdj
Starter

bedankt voor het reageren.

ik heb hem erin gebouwd ik heb bij mijn volvo dealer
de stekkerjes en de aansluitpunten gevraagd en gekregen.

je moet de groene stekker 11A de + en op 10A -

groeten Cees de Jong
Plaats reactie

Terug naar “S60 my 2000 t/m 2009”