Een gemotiveerde medeburger vond het belangrijk de kracht van een Volvo-buitenspiegel te testen , door hem van de deur af te trappen.
Moet dus vervangen worden. Betreft een zwarte rechterbuitenspiegel met handbediening voor het nieuwe model 440 vanaf 1994.
Zijn deze hetzelfde als de spiegels op het oude model 440 van voor 1994 ?
Wie heeft er één liggen ?
Groeten,
Ziepe
rechterspiegel 440 nieuw model
- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:
deze zijn hetzelfde als degene vanaf 1992, alles daarvoor is groter. En sorry, kan je verder niet helpen...
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
- VolvoRacing
- 2nd Gear member
Toevallig moest ik de mijne rechts vervangen, iemand reed langs me auto toe ie geparkeerd stond
Maar in ieder geval, bij mij is ie elektrisch en koste het spiegelglas 20 euro ongeveer bij de volvo dealer, de zwarte rand ook zoiets en de zwarte kap 23 euro. Meer had ik niet nodig want de binnenkant was nog heel dus hoeveel dat kost weet ik niet.
Gelukkig is ie bij jou zwart, ik moest em nog in blauw metallic laten spuiten. Totaal bedrag voor het kapje kwam dan op 73 euro.
groeten,
Chris

Maar in ieder geval, bij mij is ie elektrisch en koste het spiegelglas 20 euro ongeveer bij de volvo dealer, de zwarte rand ook zoiets en de zwarte kap 23 euro. Meer had ik niet nodig want de binnenkant was nog heel dus hoeveel dat kost weet ik niet.
Gelukkig is ie bij jou zwart, ik moest em nog in blauw metallic laten spuiten. Totaal bedrag voor het kapje kwam dan op 73 euro.
groeten,
Chris
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
moetj even kijken op www.intercarparts.nl of hij daar bij staat en anders op www.auto-onderdelen.com
gr en sucses tijne
gr en sucses tijne
volvo of opel als het maar rijd