De anwb heeft er vanmiddag naar gekeken en het stationair toerental wat bijgesteld. Uiteraard was er toen geen probleem meer, maar toen hij weg was en ik de auto 2 minuten had uitgezet, was er weer hetzelfde probleem. Ik heb het sterke vermoeden dat het te maken heeft met de problemen die ik al had, slecht lopen op benzine, inhoudend vermogen op benzine, niet op alle 6 cylinders lopen (tenminste, zo lijkt het)...
Wat zou het probleem kunnen zijn? De anwb heeft de auto, toen ie warm was, afgesteld zodat ie netjes liep, daarna 250km gereden maar thuis gekomen kreeg ik in de stad weer hetzelfde probleem, steeds net niet afslaan op gas?
Help!!! Ben zwaar afhankelijk van de auto en vrees dat ik morgen de file niet ga overleven!!!

Voordat ik het vergeet te zeggen, ik kan tijdens het rijden niet op benzine schakelen, dan slaat de auto direct af. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft, dat is al zo sinds aankoop.(Ik heb zo'n schakelaar met 4 groene lampjes, een rode voor als de tank bijna leeg is, en een gele voor gas en een rode onderop voor benzine).