Ik heb vanmiddag mijn volvo V70 d5 opgehaald (bj 9-2004). nadat ik jaren lang passat hebt gereden. En de afgelopen anderhalf in een bus (renault traffic) heb vertoefd...... kun je dit vergelijken met in een heel oud huis van 1850 wonen (want dan wel op nominatie staat om gesloopt te worden) en verhuizen naar een nieuwe bungalow........sh*t dat voelt dus goed......
Ik ben muziekliefhebber en wil mijn v70 omtoveren in een muziekdoos. Nu zit er de HU650 in.
Kun je hier een ipod op aan sluiten?
en heeft iemand goede suggesties om de muziekwaliteit te verbeteren. Bv een versterker etc. Ik ben nog een leek op volvo gebied dus alle info is mij zeer welkom.
Marc
Volvo v70 D5
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
- V70ORD5
- 4th Gear member
Oei oei oei.
Je zit in het goede forum, zelfs het goede onderdeel geselecteerd.
Mag ik je uitnodigen op dezelfde pagina te blijven kijken en daar de berichten doorlezen. Vooral die met wel 9 pagina's aan berichten.
Dat houd je even zoet, maar vertelt je alles wat je weten wilt over ipod e.d.
Succes
Je zit in het goede forum, zelfs het goede onderdeel geselecteerd.
Mag ik je uitnodigen op dezelfde pagina te blijven kijken en daar de berichten doorlezen. Vooral die met wel 9 pagina's aan berichten.
Dat houd je even zoet, maar vertelt je alles wat je weten wilt over ipod e.d.
Succes
XC60 T8 2024
V40 D3 Nordic+ Luxury Pano 2018 V60 T3 Geartronic Polar+ Business edition 2018 Audi A3 1.4 TFSI 2013 Volvo V70 D5 185PK ED-II 2005
V40 D3 Nordic+ Luxury Pano 2018 V60 T3 Geartronic Polar+ Business edition 2018 Audi A3 1.4 TFSI 2013 Volvo V70 D5 185PK ED-II 2005
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
Bedankt voor de info
Ik heb inmiddels al het een en ander gevonden. Maar wil graag mijn eigen speakers monteren en voor achterin een nieuwe set kopen.
Ik heb de indruk na hier en daar wat lezen dat ander speakers als volvo omslachtig is om te monteren. klopt dit of valt het wel mee?
Ik heb inmiddels al het een en ander gevonden. Maar wil graag mijn eigen speakers monteren en voor achterin een nieuwe set kopen.
Ik heb de indruk na hier en daar wat lezen dat ander speakers als volvo omslachtig is om te monteren. klopt dit of valt het wel mee?