Jawel, mijn pc beveiligingen zijn weer dusdaning dat ik weer kan inloggen.... Fijn als gabber mijn PC even onderhanden neemt en beveiligd...

Oke, dan.
Mijn Roffel gaat volgende week voor een grote beurt (nee niet van jorinde...pffff)
en ik heb vandaag een cyclone besteld.
Gabber rijdt er al weer even mee,
en ik was nieuwsgierig of er nog meer rijders met een Diesel deze "toevoeging" hebben en wat de ervaringen er mee zijn.
Algemeen
De cyclone is toepasbaar in de meeste verbrandingsmotoren voor zowel diesel als benzine. De Cyclone zorgt voor een betere menging van brandstof en lucht waardoor een efficiëntere en schonere verbranding ontstaat. Door deze schonere verbranding neemt niet alleen de emissie af maar wordt de levensduur van verbrandingsmotoren aanzienlijk verlengd. De Installatie bij een gewone motor neemt in de regel niet meer dan 5 minuten in beslag. Bij een turbo kan plaatsing afhankelijk van de plaats van de turbo iets langer duren omdat de cyclone na de turbo wordt geplaatst. Voor het plaatsen van de Cyclone is geen diepgaande technische motorkennis vereist. Een geringe motorkennis die de meeste schippers wel hebben is in de regel voldoende om zelf de Cyclone te installeren. Bij Benzine en dieselmotoren is verder geen afstelling nodig. Alleen bij motoren die op LPG draaien (wat in de scheepvaart eigenlijk niet voor komt) dient de vollast opnieuw afgesteld te worden.
Als de Cyclone op de juiste wijze gemonteerd is kan deze op geen enkele wijze schade toebrengen aan de motor.
De Cyclone is te verkrijgen vanaf € 98,50 incl. BTW excl. verzendkosten. Op elke Cyclone zit een 3 maanden niet goed geld terug garantie.