Ik heb zopas een kleine 2 uur bij de dealer doorgebracht.
Voor die nieuwe alu dakrails zal het wel lukken om op de V70 te steken zeiden ze. Ze zijn ook bereid om mijn oude rails terug over te nemen voor 150 euro
Prijzen
exclusief btw
Alu Rails 240,55 x 2 = 481,1
Huis voor 7,76 x 2 = 15,52
Huis midden 6,14 x 2 = 12,28
Huis achter 6,14 x 2 = 12,28
Werkuren 90 min = +- 80
-------------------------------------
TOTAAL RAILS = 601,18 + 21% btw = 727 euro :shock:
TOTAAL RAILS = 727 - 150 = 577 euro :shock:
I.v.m de sierstrips (linkerkant en rechterkant, voor en achter blijft onaangeroerd) zijn er 3 mogelijkheden. Nu heb ik de zwarte korrelige strips.
1) Zoals ik het wil en zoals op de foto zijn het gladde strips en belachelijk duur

. Die kosten
exclusief btw
Sierstrip achterdeur links/rechts 104,9 x 2 = 209,8
Sierstrip voordeur links/rechts 104,9 x 2 = 209,8
Sierstrip vleugel links/rechts 50 x 2 = 100
Werkuren 90 min = +-80 euro
-------------------------------------
TOTAAL STRIPS btw inclusief = 599,6 euro :shock:
2) Ze zeiden dat die strips gelijmd zijn. Als je deze wegdoet kan je ze niet meer hergebruiken. Dus de volgende mogelijkheid was om gewoon nieuwe korrelige strips te kopen en die te spuiten in kleurcode 426. Dit kwam op een totaal van 450 euro zeiden ze... De strips spuiten zonder ze weg te halen wouden ze niet doen omdat er teveel risico is dat de lak loskomt na een tijdje.
3) Laatste mogelijkheid was om gewoon de Titanium strips te kopen maar dat wil ik niet omdat ze niet zouden passen vind ik met de alu dakrails.
Is toch wel een kostelijk ideetje :?
- Denken jullie dat ik mijn oude rails voor een beter prijsje zou kunnen verkopen dan die 150 euro?
- Is het mogelijk om de stukken voor een goedkoper prijsje te kopen. Via Zweden, fabriek of andere garage? Anything??
- Ik vraag mij af of de auto mooi zou zijn door alleen de roofrails te vervangen en de sierstrips niet.
Iemand suggesties?
Groeten
Christophe