Ik ben in bezit van een HU650 in mijn V70 van 2004.
Nu wil ik hierop graag een externe versterker aan sluiten. Waar kan ik dit het beste doen, en waar moet ik de bedrading vandaan halen. Trouwens kan er wel een versterker op de HU650
De stap erna is de ander (lees betere) speakers aan sluiten. Maar welke? Iemand tips voor goede speakers in de V70
HU 650
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
die versterker moet wel kunnen, volgens mij de PA200, die past netjes onder je r.v.stoel
Volvo for life
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
Over de r. vstoel hoor en lees ik wel meer. Zitten hier de aansluiten voorgemonteerd? En is de PA200 een goed apparaat.
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
het is op zich een prima ding, en ook een heel gemakkelijk inplugbaar dingViggo schreef:Over de r. vstoel hoor en lees ik wel meer. Zitten hier de aansluiten voorgemonteerd? En is de PA200 een goed apparaat.
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
Wat moet er allemaal losgehaald cq gedemonteerd worden. Ik lees vaak over pennenhouder weghalen......die zit er bij niet en ik heb een automaat????
-
- 4th Gear member
de pennenhouder (soms anders uitgerust) is dat strookje tussen je afdekking van de schakelpook en de aircounit.
die moet je voorzichtig loshalen.
ikzelf vind het het handigst dit te doen met een doodnormaal mes, zo bot mogelijk.
druk met een vinger in de hoek die schakel afdek plaats iets naar beneden en je steekt het mes er zo tussen.
beetje draaien en dat dingetje (pennenhoude) schiet los.
die moet je voorzichtig loshalen.
ikzelf vind het het handigst dit te doen met een doodnormaal mes, zo bot mogelijk.
druk met een vinger in de hoek die schakel afdek plaats iets naar beneden en je steekt het mes er zo tussen.
beetje draaien en dat dingetje (pennenhoude) schiet los.
-
- 5th Gear member
Ik zou gelijk voor de PA300 opteren, weer een stukje krachtiger, niet verkeerd want de PA200 komt toch af en toe wel tekort (afhankelijk van gekozen muziekbron/opnamekwaliteit). Maar als het prijsverschil groot is..de PA200 is ook prima krachtig.
Thom
Thom
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
In mijn auto zit de hu650. Dit blijkt voor te komen in het 2005 model. Ik heb de folder kunnen downloaden. Nu anders ingesteld en op dit moment komt er een aardig geluid uit.
Er zitten nu 4 speakers in de deuren. Ik ga nu maar eerst voor de hoge tonen speakers en kijken wat er dan gebeurt.
Moet je voor het monteren van de hoge tonen speakers het deurpaneel verwijderen. het plastic kapje in de deurstijl zit nogal vast.
Er zitten nu 4 speakers in de deuren. Ik ga nu maar eerst voor de hoge tonen speakers en kijken wat er dan gebeurt.
Moet je voor het monteren van de hoge tonen speakers het deurpaneel verwijderen. het plastic kapje in de deurstijl zit nogal vast.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- MartijnEV
- 4th Gear member
- Contacteer:
Kijk hier eens:
http://vccs.volvocars.se/
--> kies installation instructions - Nederlands - OK - Model: V70 / Jaar: 2005 / Elektrisch systeem - OK - Hogetonenluidsprekers voorportier - download pdf
Voer de handeling aan beide zijden uit.
Verwijder de clips (1) door op het midden van de clips te drukken Verwijder de afdekking (2) voor de portierhandgreep. Gebruik tochtstripgereedschap en begin bij de boven- of onderrand Verwijder de twee schroeven (3) vanaf de onderzijde van de afdekking Verwijder de afdekking voor de buitenspiegel door de afdekking (4) recht naar buiten te trekken Ontkoppel het portierpaneel door het paneel naar boven te schuiven en de bovenrand los te haken.
Verwijder de drie connectors op de eenheid voor de portierbediening (1) Verwijder de kabel (2) uit de portieropener (3). Buig eerst de pallen omhoog Verwijder het paneel.
Ontkoppel de connector op de hogetonenluidspreker (1). Als de auto geen hogetonenluidspreker in het voorportier heeft; verwijder de connector uit de lege beugel Verwijder de aanwezige hogetonenluidspreker/lege beugel Pak de nieuwe hogetonenluidspreker en de bijbehorende beugel. Druk de hogetonenluidspreker in de opening in het paneel Sluit de kabel (1) aan op de hogetonenluidspreker.
Plaats terug: de connectors op de hogetonenluidspreker en de eenheid voor de portierbediening de kabel voor de portieropener de portierpanelen en onderdelen. Zie punt .
Download het PDF-bestand voor meer informatie...
http://vccs.volvocars.se/
--> kies installation instructions - Nederlands - OK - Model: V70 / Jaar: 2005 / Elektrisch systeem - OK - Hogetonenluidsprekers voorportier - download pdf
Voer de handeling aan beide zijden uit.
Verwijder de clips (1) door op het midden van de clips te drukken Verwijder de afdekking (2) voor de portierhandgreep. Gebruik tochtstripgereedschap en begin bij de boven- of onderrand Verwijder de twee schroeven (3) vanaf de onderzijde van de afdekking Verwijder de afdekking voor de buitenspiegel door de afdekking (4) recht naar buiten te trekken Ontkoppel het portierpaneel door het paneel naar boven te schuiven en de bovenrand los te haken.
Verwijder de drie connectors op de eenheid voor de portierbediening (1) Verwijder de kabel (2) uit de portieropener (3). Buig eerst de pallen omhoog Verwijder het paneel.
Ontkoppel de connector op de hogetonenluidspreker (1). Als de auto geen hogetonenluidspreker in het voorportier heeft; verwijder de connector uit de lege beugel Verwijder de aanwezige hogetonenluidspreker/lege beugel Pak de nieuwe hogetonenluidspreker en de bijbehorende beugel. Druk de hogetonenluidspreker in de opening in het paneel Sluit de kabel (1) aan op de hogetonenluidspreker.
Plaats terug: de connectors op de hogetonenluidspreker en de eenheid voor de portierbediening de kabel voor de portieropener de portierpanelen en onderdelen. Zie punt .
Download het PDF-bestand voor meer informatie...
in bestelling: XC40 Recharge Pure Electric SMSR Plus MY2024
Historie: 142 DL 1972 / 244 DL 1974 / 245 USA aut. 1992 / V40 1.8 aut. 2000 / S60 T5 GT 2001 / XC90 D5 GT 2004 / XC70 2.5T GT 2005 / V60 T4 PS 2010 / V40 D2 2013 / 245 GL aut. 1981 / 245 GL Classic 1993 / 245 GL Classic Electric 1993 converted 2012
Historie: 142 DL 1972 / 244 DL 1974 / 245 USA aut. 1992 / V40 1.8 aut. 2000 / S60 T5 GT 2001 / XC90 D5 GT 2004 / XC70 2.5T GT 2005 / V60 T4 PS 2010 / V40 D2 2013 / 245 GL aut. 1981 / 245 GL Classic 1993 / 245 GL Classic Electric 1993 converted 2012
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
Kijk hier was ik naar op zoek bedankt voor deze goeie tip!!!!!