Eerste rijindrukken zijn zeer positief te noemen.
Zal nog minstens een week duren helaas.NOS schreef:Ik mis 18'' wielen!
Ik heb in Engeland velgen laten maken op maat. Zouden vorige week binnen komen maar is een weekje opgeschoven.drowel schreef:Je hebt ze dus wel? winterbanden zitten er nu op ofzo?Johann schreef:Zal nog minstens een week duren helaas.NOS schreef:Ik mis 18'' wielen!
Dat laatste ben ik ook van overtuigd ook al heb ik er nog niet mee gereden.Cyraxz schreef:Allen,
Ik kan me moeilijk vinden in de opmerkingen van Autoweek. Heb zelf proefgereden in de C30 T5 geartronic. Mijn ervaring was juist dat de automaat het vermogen van de auto iets wat verbloemde. Door de vertraagde respons en het ontbreken van een zesde versnelling had ik niet het idee dat er 220 pk beschikbaar was.
Sinds kort rijd ik de C30 T5 met manuele zesbak. De snelheidssensatie is hier heel anders (in positieve zin). De zesbak schakelt juist heerlijk soepel en doet de auto veel nadrukkelijker en directer op instructies van de berijder reageren. 220pk voel je er echt duidelijk aan af. Overigens ook een groot verschil met de 2.4i.
Het fijne van de T5 is (i.t.t. de focus ST) dat je deze auto ook rustig en comfortabel kunt rijden als je wilt, maar kunt veranderen in een monster als het moet
Kortom (@coureur): je zult met je T5 veel plezier gaan beleven!