Volvo V40

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
Hennie
Starter

:roll:
Hallo,

De tempratuur loopt op naar 115,g dan gaat er branden ( Engine ) MAAR de ventilator slaat wel aan Maar het blijft rond 98/115,g.

de auto is onder druk gezet en gekontroleer de de computter Maar hij doet het nog. Wie weet er meer!!???? MvD,

MvG Hennie
HenriV40
1st Gear member

Nou, ik zou toch maar even naar de volvodealer gaan en de vakman er naar laten kijken.

Je geeft niet aan dat er aantoonbare mankementen zijn dus wellicht gewoon een zekeringetje defekt ofzo.
Volvo V40 1.9D 115pk Europa Sports Exclusive - Titanium Grey
Battlecruiser
8th Gear member

Voor zover is het begrijp is het de temperatuur van de koelvloeistof?

Als die meter zo hoog staat, dan is het mogelijk ook de bedrading van de sensor. De sensor zit in het motorblok en er gaat een stroomdraadje naar toe. Door de hitte kan er wel eens een beetje isolatie van die draad kapotgaan, waardoor de draad tegen een stuk metaal massa maakt en daardoor een onwaarschijnlijk hoge koelvloeistoftemperatuur aangeeft.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”