kloppend geluid / verkeersdrempel

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
jan.verstreken@leembouwer
1st Gear member
Contacteer:

wanneer ik een verkeersdrempel neem dan hoor ik altijd een kloppend geluid aan de voorwielen, zelfs tegen een lage snelheid. wagen is twee weken oud. heeft wel een sportchassis (verlaagd). moet ik hiermee naar de dealer of gaat dit vanzelf weg. het is al minder dan in het begin. ik dacht dat ik de grond raakte met de voorkant, maar dat is niet zo. voor de rest niets dan lof, super auto
Daanh78
3rd Gear member

Ik heb mijn V50 verlaagd met een H+R sportveren set en ik heb dat ook. Zal waarschijnlijk door de verlaging komen. Daarvoor had ik het namelijk niet.

En ja, alles is weer goed vastgezet en uitgelijnd ;)
Volvo V50 1,6D
Barentz Blue, Edition II, 17inch Sagitta, Keyless-Drive, Aluminium inleg, Sportstuur en sportpook met alu, S40 Grille, Spoiler, Sunblinds, Parrot 3400 GPS, afneembare trekhaak, etc...
Tom Vergauwen
1st Gear member

Heb nu 3 weken mijn V50, en heb hetzelfde probleem, enkel in rechtervoorwiel bij verkeersdrempel een kleine klop, niet bij elke drempel maar toch vaak. Heb contact genomen met de garage en ik mocht eens langskomen voor een testrit met de gasten van de werkplaats, mss moest het wiel eens gedemonteerd worden dan konden ze alles eens nakijken, ik hou jullie op de hoogte

ps de mijne heeft ook het verlaagde sport-chassis
asta
5th Gear member

Hoorde die bonk/tik ook toen ik een testrit maakte in een S40 T5, deze had 14.000 gereden en had een sport onderstel.
(2006-02) V50 Geartronic Kinetic , Black Sapphire metallic, 18 inch Medusa, RTI, High performance sound.
Evenveel pk's als een gemiddelde manege.
(2006-03) S40 Geartronic Momentum, Black Sapphire metallic, 16inch, RTI, High performance sound.
Tom Vergauwen
1st Gear member

Heb er vandaag nog eens extra op gelet en heb de indruk dat de bonk (bij mij dan) vooral zich voordoet op moment dat je met gedraaide wielen op een verkeersdrempel op en af rijdt
V50 1.6D Topline - Black Sapphire metallic - 17 inch Zaurak - High Performance Audio - Parrot 3200 LS-Color
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”