Dealer ontvangt hem tussen 2 en 8 april...
Ik ben al sinds lange tijd aan't uitkijken naar een motorische upgrade, om na de inloopperiode van de motor ten volle van het bereikbare te kunnen genieten. Na veel research is zijn er nog twee mogelijkheden in de running; namelijk:
- HEICO upgrade, mogelijk via m'n dealer uitgevoerd ( wilt hier nog geen 100% duidelijkheid over geven )
= 163pk naar 205pk/400nm
= volgens dealer wordt de geartronic met deze upgrade ook aangepast?
- BSR OBDII upgrade toestel
= 163pk naar 220pk/428nm
= mogelijkheid om altijd terug te flashen naar standaard ecu
= worden hierbij tevens aanpassen aan geartronic aangbracht, of verhoogt dit enkel het vermogen?
= Is dit detecteerbaar door dealer bij problemen?
Ik heb ook overwogen om via een alternatief kanaal bij een bekende belgische tuner binnen te stappen, maar wil toch uiteindelijk liever voor een groot bedrijf gaan, omdat ik van Heico met de TUV keuring al redelijk zeker ben dat er uitvoerig getest werd, en niet wat gefriemel aan de boost enzo...
Graag jullie feedback, ervaringen en meningen hierover, want ik ben als voormalig audi rijder redelijk nieuw in het volvo gebeuren :oops:
Ik ben alvast zeeeeeeer gespannen aan't afwachten op de levering van m'n wagen, en zal deze zorgvuldig inrijden alvorens zotte toeren uit te halen!