ja en het volgende probleem dient zich aan!!!

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
Vvijftig
2nd Gear member

na alle andere ellende is het volgende probleem aan de hand, mijn radio geeft mijn cd niet meer terug, blijft erin zitten en speelt hem ook niet meer af.

Goh, wat ben ik klaar met deze auto zeg!!! deze kan je weer bij het rijtje ellende gezet worden.
"Spee rijdt altijd mee"
Vvijftig
2nd Gear member

En weer een probleem: geeft nu de melding van "lage externe accu spanning"aan, wat is dat nu weer.
pfffff
"Spee rijdt altijd mee"
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

heb je dat als je met contact aan staat maar zonder draaiende motor?
Volvo for life
Mistral
2nd Gear member

Is de batterij van de sleutel.

Ik moet toegeven dat toen ik die melding kreeg ik ook dacht "wat nu weer....."

Mistral
S60 2.0T Drivers Ed. Aut., Orestes 17"; RTI High Perf., Barents blue (2008)
V50 2.4i 170 Kinetic Geartronic Premium Sound, Silver (2005)
V50 2.0D Base, Mistral Green (2005)
eXite
4th Gear member

Ook wel eens gehad, dan is de disc waarschijnlijk onleesbaar en moet de auto HEEL goed nadenken over wat hij er nou mee aan moet (blijkbaar). Herhaaldelijk aan/uit zetten van contact en de ejectknop ingedrukt houden (10 sec oid) helpt bij mij.
Volvo S40 1.6D MY 2005
Volvo S40 T5 BSR MY 2005
C 30 T5
4th Gear member

zeker geen orginele cd kan de dealer er zo uithalen met de vida, gebeurt alleen maar bij ilegale cd's :eeeek:
renev50
Starter

Vvijftig schreef:En weer een probleem: geeft nu de melding van "lage externe accu spanning"aan, wat is dat nu weer.
pfffff
Dit betekend dat de batterij in je sleutel vervangen dient te worden.
Heb ik ook al reeds meegemaakt.

Gr. Rene
Vvijftig
2nd Gear member

bart simpson schreef:heb je dat als je met contact aan staat maar zonder draaiende motor?
Met draaiende motor, al rijdend.
"Spee rijdt altijd mee"
Vvijftig
2nd Gear member

renev50 schreef:
Vvijftig schreef:En weer een probleem: geeft nu de melding van "lage externe accu spanning"aan, wat is dat nu weer.
pfffff
Dit betekend dat de batterij in je sleutel vervangen dient te worden.
Heb ik ook al reeds meegemaakt.

Gr. Rene
Okay dan ga ik eerdaags maar even langs de dealer, ik weet inmiddels de weg blindelings te vinden, en de koffieautomaat is mijn vriend geworden
"Spee rijdt altijd mee"
BlackSapphire
6th Gear member

Ik heb even je andere berichten gelezen, Vvijftig, en onvoorstelbaar: wat een pech je met die wagen hebt. Maar die dealer heb je voor het kiezen. Heb je al een andere gekozen?
Roel

2/2007 - 8/2016 - Volvo V70 D5 Edition II - BlackSapphire - MY 2004
8/2016 - Volvo V60 T4 Momentum - Savile Grey - MY 2011

- De vreugde van een lage prijs, duurt korter dan de ergenis van een slechte kwaliteit -
Vvijftig
2nd Gear member

BlackSapphire schreef:Ik heb even je andere berichten gelezen, Vvijftig, en onvoorstelbaar: wat een pech je met die wagen hebt. Maar die dealer heb je voor het kiezen. Heb je al een andere gekozen?
Ja hoe kan het he!.., als je het allemaal bij elkaar zet, dan is de lijst al aardig lang aan het worden, nog even volhouden, einde van het jaar loopt hij eruit.... even om alle vooroordelen weg te nemen, ik ben zeer zuinig op deze auto, ik niet een proto type leaserijder... ik behandel deze auto als mijn eigendom, rijdt hem altijd warm voordat ik voluit met hem ga, parkeer hem zoveel mogelijk op veilige plekken, dit om de kans op portier deuken te verlagen en noem maar op.
"Spee rijdt altijd mee"
Oceanracer
Geartronic member

C 30 T5 schreef:zeker geen orginele cd kan de dealer er zo uithalen met de vida, gebeurt alleen maar bij ilegale cd's :eeeek:
Illegale CD's? Wat zijn dat? Als je blanco CD's koopt, betaal je een copy-toeslag. Als je dan via iTunes nummers downloaded en vervolgens op je CD'tje brandt is daar niets illegaals aan. Het zou dan toch te zot zijn, dat een moderne CD-speler daar "problemen" mee heeft? Zou toch wat aan gedaan moeten worden, lijkt me.
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
suzuki
1st Gear member

Oceanracer schreef:
C 30 T5 schreef:zeker geen orginele cd kan de dealer er zo uithalen met de vida, gebeurt alleen maar bij ilegale cd's :eeeek:
Illegale CD's? Wat zijn dat? Als je blanco CD's koopt, betaal je een copy-toeslag. Als je dan via iTunes nummers downloaded en vervolgens op je CD'tje brandt is daar niets illegaals aan. Het zou dan toch te zot zijn, dat een moderne CD-speler daar "problemen" mee heeft? Zou toch wat aan gedaan moeten worden, lijkt me.
heb volvo S40 2005 juni summum
heb met cd wisselaar nog niks last gehad met cdr s en heb er al serieus mee gespeelt
hopelijk blijft dit zo
marc
Gussie
1st Gear member

Vvijftig schreef: Ja hoe kan het he!.., als je het allemaal bij elkaar zet, dan is de lijst al aardig lang aan het worden, nog even volhouden, einde van het jaar loopt hij eruit.... even om alle vooroordelen weg te nemen, ik ben zeer zuinig op deze auto, ik niet een proto type leaserijder... ik behandel deze auto als mijn eigendom, rijdt hem altijd warm voordat ik voluit met hem ga, parkeer hem zoveel mogelijk op veilige plekken, dit om de kans op portier deuken te verlagen en noem maar op.
Ik weet wat je doormaakt Vvijftig. Ik ga morgen mijn Peugeot 407 SW inleveren na bijna twee jaar doffe ellende. Ik had al bijna een eigen parkeerplaats bij de dealer zo vaak stond ik daar. Als je op het 407 forum kijkt dat is het niets dan ellende met die wagen. Bij mij op de zaak heeft ook bijna iedereen die zo'n ding rijdt problemen met zijn auto. Ik ga nu een V50 van bijna een jaar oud overnemen van een collega die het bedrijf bedrijf verlaten heeft. Hij heeft er in dat jaar nog nooit iets aan gehad. Hopelijk zet die lijn zich voort. Wel lekker dat we vanaf morgen zowel prive als zakelijk in een Volvo kunnen rijden. Voor mij in ieder geval nooit geen Peugeot meer. Waarschijnlijk voor jou nooit geen Volvo meer. Ik heb trouwens wel medelijden met diegene die mijn auto moet gaan overnemen en daar nog bijna 50K in moet gaan rijden.
Volvo V70 2.4T AUT 2002
Volvo S40 2.0D 2006
Vvijftig
2nd Gear member

Gussie schreef:
Vvijftig schreef: Ja hoe kan het he!.., als je het allemaal bij elkaar zet, dan is de lijst al aardig lang aan het worden, nog even volhouden, einde van het jaar loopt hij eruit.... even om alle vooroordelen weg te nemen, ik ben zeer zuinig op deze auto, ik niet een proto type leaserijder... ik behandel deze auto als mijn eigendom, rijdt hem altijd warm voordat ik voluit met hem ga, parkeer hem zoveel mogelijk op veilige plekken, dit om de kans op portier deuken te verlagen en noem maar op.
Ik weet wat je doormaakt Vvijftig. Ik ga morgen mijn Peugeot 407 SW inleveren na bijna twee jaar doffe ellende. Ik had al bijna een eigen parkeerplaats bij de dealer zo vaak stond ik daar. Als je op het 407 forum kijkt dat is het niets dan ellende met die wagen. Bij mij op de zaak heeft ook bijna iedereen die zo'n ding rijdt problemen met zijn auto. Ik ga nu een V50 van bijna een jaar oud overnemen van een collega die het bedrijf bedrijf verlaten heeft. Hij heeft er in dat jaar nog nooit iets aan gehad. Hopelijk zet die lijn zich voort. Wel lekker dat we vanaf morgen zowel prive als zakelijk in een Volvo kunnen rijden. Voor mij in ieder geval nooit geen Peugeot meer. Waarschijnlijk voor jou nooit geen Volvo meer. Ik heb trouwens wel medelijden met diegene die mijn auto moet gaan overnemen en daar nog bijna 50K in moet gaan rijden.
Ja ieder merk heeft zo zijn zo zijn modellen waarbij altijd wel wat mis is, ik geloof toch sterk in maandagochtend modellen. Het is nog even volhouden.

Jij veel plezier met je nieuwe aanwinst.
"Spee rijdt altijd mee"
Gussie
1st Gear member

Ja ieder merk heeft zo zijn zo zijn modellen waarbij altijd wel wat mis is, ik geloof toch sterk in maandagochtend modellen. Het is nog even volhouden.
Sterker nog. Volgens mij zijn er wagens waar op vrijdag de 13 aan begonnen wordt en die op maandagochtend voltooid worden.
Jij ook succes!
Volvo V70 2.4T AUT 2002
Volvo S40 2.0D 2006
gnd
3rd Gear member

Vvijftig schreef:na alle andere ellende is het volgende probleem aan de hand, mijn radio geeft mijn cd niet meer terug, blijft erin zitten en speelt hem ook niet meer af.

Goh, wat ben ik klaar met deze auto zeg!!! deze kan je weer bij het rijtje ellende gezet worden.
HI Vvijftig,

Ik ken dat soort problemen.
Is jouw V50 ook eind december 2004 gebouwd en jan 2005 op kenteken gezet ?
In die periode zijn er wat maandagochtend V50's afgeleverd.

Veel sterkte, ennûh als je garage niet genoeg wilt helpen, een briefje naar Volvo Nederland in Beesd doet soms wonderen.

Cheers,

GND
Zakelijk V50 2.0d en 1.8, V70 2.4i Geartronic, S60 2.4 D, een S60 2.0T PWS, een S60 T4 en V60 T3 PWS.
Privé Volvo 440 1.8i Fleet (2001-2009), Volvo S40 1.8i Nordic (2009-2015) Volvo S40 2.0 (2015-heden)
Vvijftig
2nd Gear member

gnd schreef:
Vvijftig schreef:na alle andere ellende is het volgende probleem aan de hand, mijn radio geeft mijn cd niet meer terug, blijft erin zitten en speelt hem ook niet meer af.

HI Vvijftig,

Ik ken dat soort problemen.
Is jouw V50 ook eind december 2004 gebouwd en jan 2005 op kenteken gezet ?
In die periode zijn er wat maandagochtend V50's afgeleverd.

Veel sterkte, ennûh als je garage niet genoeg wilt helpen, een briefje naar Volvo Nederland in Beesd doet soms wonderen.

Cheers,

GND
Ja dat zou wel eens goed kunnen, die van mij is inderdaad van die periode, wat een drama verhaal is het geworden zeg, het is niet zo dat de dealer niet wil helpen, men lost het over het algemeen wel goed op, waar het om gaat is dat het vertrouwen in de auto weg is, zodra het ene probleem is verholpen, staat de volgende weer voor de deur.
"Spee rijdt altijd mee"
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”