Beste allen,
Ik heb net vernomen dat alleen het inbouwen van een parrot carkit in een c70 cabrio ongeveer € 250 gaat kosten. (carkit heb ik al)
Nu kan ik dat best zelf maar moet alleen weten hoe de achterbank van een c70 cabrio (oud model) uit te bouwen is zodat ik bij de versterker terecht kan. Vanuit de kofferruimte is dit niet voor elkaar te krijgen in verband met een ijzeren beschermplaat rondom de versterker.
Kan iemand mij helpen door aan te geven waar de achterbank zoal vast zit.
Parrot c70 cabrio
-
- Starter
Efe,
Thanks voor je antwoord. Was na lang gestoei erachter gekomen dat de versterker aardig weg gemoffeld was achter mijn cd wisselaar in de kofferbak.
Heb na een zaterdagje klussen de job geklaard. Parrot unit zit nu in de linker achterpaneel verwerkt en bedrading bij de versterker middels een iso aansluiting aangesloten.
Werkt perfect.
Thanks voor je antwoord. Was na lang gestoei erachter gekomen dat de versterker aardig weg gemoffeld was achter mijn cd wisselaar in de kofferbak.
Heb na een zaterdagje klussen de job geklaard. Parrot unit zit nu in de linker achterpaneel verwerkt en bedrading bij de versterker middels een iso aansluiting aangesloten.
Werkt perfect.
BaburC70 schreef:de onderkant van de achterbank kan je gewoon omhoog trekken wel met beleid dan zie je 2 schroeven voor om de rugleuning los te krijgen .
Groeten Efe
- xc90t6
- 4th Gear member
- Contacteer:
Kan je even een fototje posten hoe je dat gedaan hebt?
Volvo V60 PIH2
Mercedes E250 CDI
Volvo XC90 T6
Volvo V70 2.4T
Volvo V40 1.8T
Volvo S40 2.4i
Volkswagen Polo 1.4
Mercedes E250 CDI
Volvo XC90 T6
Volvo V70 2.4T
Volvo V40 1.8T
Volvo S40 2.4i