s60 of (vorige) C70

Stel hier alle niet-technische Volvo-zaken aan de orde. Technische vragen stel je in de rubriek van het betreffende model.
Plaats reactie
JCF
2nd Gear member

Ik overweeg de aanschaf van een andere volvo, de keuze is tussen de vorige C70 T5 en een s60 T5.
Rationeel is de s60 natuurlijk het nieuwste ontwerp, maar de c70 is toch wel een van de mooiste Volvo's ooit geproduceerd.
Wie heeft advies; welke rijdt beter/ is stiller/sneller oid? Het praktisch gebruik is geen zwaarwegend punt.

Chris
MR
1st Gear member

Beste Chris, ik rij sinds drie weken een C70 T5, naar mening een geweldige auto.
Ik heb een keer in een S60 gereden, die is evenzo prachtig, echter wat mij betreft geeft het tijdloze design van de C70 de doorslag.

Het is een zeldzame wagen, in vergelijking met de S60, en momenteel zijn de modellen redelijk waardevast, in tegenstelling tot de S60.

De C70 is stil als je hem op 80 constant houdt, trap je het gas in, dan roffelt ie, zo mooi heb je het nog nooit gehoord. De topsnelheid van mijn wagen ligt momenteel op 252 km/h GPS gemeten. Met 18 inch velgen en 225/40 banden rijdt hij sowieso lekker door de bochtige nederrijn...

Mocht je vragen hebben, mail me gerust...
Plaats reactie

Terug naar “Volvo algemeen (niet technisch)”