Vanmiddag is de S40 terug gekomen van de spuiter, waar deze een weekje is vertroeteld en van een ander kleurtje is voorzien;

Het ziet er echt heel strak uit, maar dat had ik je op een ander forum ook al verteld.General schreef:en er moet nog een dikkere uitlaat onder (die ligt klaar).
kleurcode 326 Olive Green metalicjoost schreef:Ziet er goed uit! Kan aan mijn scherm liggen... of aan mijn ogen natuurlijk, maar wat voor kleur is het nu precies?
Japanse style volgens mij die zag ik ooit eens tekoop het tunings forum.fearless schreef:Het ziet er echt heel strak uit, maar dat had ik je op een ander forum ook al verteld.General schreef:en er moet nog een dikkere uitlaat onder (die ligt klaar).![]()
Maar nu ben ik toch wel nieuwsgierig, wat voor een uitlaat komt er onder ??
Dat id had ik al dat het die zou zijn.gelebanaan schreef:Japanse style volgens mij die zag ik ooit eens tekoop het tunings forum.
Maar de auto is echt mooi zo met die kleur + kit
Een hele foutefearless schreef: Maar nu ben ik toch wel nieuwsgierig, wat voor een uitlaat komt er onder ??
Zie mijn post iets hoger.General schreef:Een hele foute![]()
Maar dat was de enige (betaalbare) mogelijkheid om op korte termijn die grote bumper op te vullen met uitlaat...
...die orginele dubbele pijp is namelijk veel te klein!![]()
Enne Fearless...
Zoek op 'dat andere forum' maar eens naar 'herr Stiffler' en 'uitlaat' dan heb je zo gevonden welke pijp er onder komt!
Hier zijn hele wijken waar je met die auto niet in komt.Reitse schreef:Sterkte bij de vluchtheuvels...
Het valt wel mee...Ben schreef:Hier zijn hele wijken waar je met die auto niet in komt.Reitse schreef:Sterkte bij de vluchtheuvels...
Ieder zijn smaak. Toch?ps-amazon schreef:vergeef me mijn eerlijkheid, maar ik vind dit soort verbouwingen niet om aan te zien