Hallo mensen,
Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een mooie 940 polar. Nu is de auto geleverd met 1 Ab. Ik zou daar graag nog een tweede bij hebben. Ik heb al eenAb kunnen regelen, maar ben nu op zoek naar een schema om deze Ab passend te maken voor mijn volvo. Kan iemand mij helpen aan zón schema, of weet iemand waar ik zo voordelig mogelijk z'on schema kan vinden ???
Ab voor volvo 940
- Michael Oud
- 5th Gear member
Gewoon kwestie van in laten lezen bij de dealer me dunkt
Volvo 940 SE
- Michael Oud
- 5th Gear member
Schema? Ik denk dat t per computer gebeurd
Volvo 940 SE
-
- 1st Gear member
Ik heb een 940 Polar uit 1995
met een grijze Ab. Het drukknopje is een klein streepje. Ik probeer deze week nog foto's te plaatsen. Kan het ook zijn dat ik een Ab van een ander type passend kan maken voor mijn auto ? Ik heb namelijk nog een kastje liggen van een 850.

-
- 1st Gear member
mailtje onderweg
groet stephan
groet stephan
Volvo V70 2.5T pacific blue pearl 360000 KM
- masterwex
- 1st Gear member
enne ik heb een 960 ambass met alle toeters en bellen maar geen afstandsbediening what so ever, moet er volgens mij ooit wel bij gezeten hebben. weet iemand waar ik kan zien of dat ie er uberhaupt op zat, ontvangertje, ledje op dash roept u maar...met 2 kleine kids steeds eerst naar de bestuurders kant lopen voor het nodige sluit en openwerk sucked namelijk enorm en is nog gevaarlijk ook met dat loslopende wild 
960 estate ambassador automaat 2.5
jaguar xj 2.8 serie 1 1971
citroen MUNGO pickup
citroen CX break familiale TGI automaat
jaguar xj 2.8 serie 1 1971
citroen MUNGO pickup
citroen CX break familiale TGI automaat
-
- 1st Gear member
Ik weet dat er bij mijn volvo een rood ledje rechts voor op het dashbors zit, en dat het alarm aan de raamstijl links voor zit waar ook rode lichtjes knipperen. Ik weet niet of dit voor de Ab is, maar lijkt mij wel.
Stephan bedankt voor je mail. Ik krijg het programma niet geopend, zou jij weten hoe ik dat kan doen ?
Stephan bedankt voor je mail. Ik krijg het programma niet geopend, zou jij weten hoe ik dat kan doen ?
-
- 2nd Gear member
Op de site van de volvo700 vereniging is de handleiding van het Volvo Euro Guard alarmsysteem te downloaden, inclusief hoe je de handzenders kan programmeren. Er staan twee typen handzenders in.
Zit de goede er bij? Ik denk dat je daar eerst moet regisreren om te kunnen downloaden.
http://www.volvo700vereniging.nl/?q=node/447
Zit de goede er bij? Ik denk dat je daar eerst moet regisreren om te kunnen downloaden.
http://www.volvo700vereniging.nl/?q=node/447