Ik rij regelmatig in een S80. waarbij vanuit het rempedaal een sissend geluid vandaan komt, het lijkt op een lekkend membraan van bijvoorbeeld de rembekrachtiger ( functioneert immers op onderdruk vanuit het inlaatspruitstuk )
Wie heeft daar ervaring mee ?
sissend geluid bij het remmen
-
- 2nd Gear member
Vervangen is moeilijk, de auto is niet van mij.
Kan mij echter voorstellen, dat als het drukverlies van de rembekrachtiger is, wat er dan gebeurt, als de afsluiting het helemaal (plotseling) begeeft.
De rembekrachtiging moet tegenwoordig heel wat mans zijn, om dergelijke zware auto's aan een beetje remvermogen te helpen.
Een noodstop moeten maken zonder rembekrachtiging lijkt mij geen haalbare kaart. :splat: :splat:
Kan mij echter voorstellen, dat als het drukverlies van de rembekrachtiger is, wat er dan gebeurt, als de afsluiting het helemaal (plotseling) begeeft.
De rembekrachtiging moet tegenwoordig heel wat mans zijn, om dergelijke zware auto's aan een beetje remvermogen te helpen.
Een noodstop moeten maken zonder rembekrachtiging lijkt mij geen haalbare kaart. :splat: :splat:
-
- 2nd Gear member
Ligt aan de fysieke gesteldheid van de bestuurder en de sterkte van de rugleuningThe Driver schreef:Een noodstop moeten maken zonder rembekrachtiging lijkt mij geen haalbare kaart. :splat: :splat:

S80 2009 2.5T Summum