audio xc70

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
jeronymus
1st Gear member

Hallo,

In mijn recent aangeschafte volvo xc70 uit 2004 zit een 'standaard' audiovoorziening HU 613. Inmijn vorige auto was ik enigzins verwend met een betere audioinstallatie. De Hu 613 klinkt niet slecht maar het kan , denk ik, beter. Op het stuur zit een bediening van de huidige audio.
Welke mogelijkheden zijn er om de audio te verbeteren en eventueel uit te breiden met een cd wisselaar? Ik ben zelf geen techneut dus zal ik het in ieder geval moeten laten doen. NB is de combinatie met een Parrot carkit (ck 3100) aan te raden?
Groet
Jeronymus
480S60
4th Gear member
Contacteer:

Kijk eens op www.volvos.nl hier zie je veel mogelijkheden.
Met vriendelijke groeten,
Arjen
M'n eerste Volvo
4th Gear member

Hoi Jeronymus,

De kwaliteit van de HU-613 is aanzienlijk aan te passen via de "verborgen" menu's. Onderstaande link brengt je op een pagina, waar staat hoe je in de hidden menu's komt. Hiervoor hoef je geen expert te zijn, dit wijst zichzelf.
Daarnaast wordt de geluidskwaliteit uiteraard ook nog bepaald door de luidsprekers die er in zitten. Volvo kent daarvoor 3 kwaliteitsniveau's. Maar begin maar eens met het verborgen menu ! Je zult aangenaam verrast zijn.

http://www.v70xc.com/resources/audio_menus/hu613/
Ron

S60 2.4D Edition (MY 2004) - Premium Line - Scarab green pearl - Alpine IVA-W200Ri & NVE-N099P

Wat rijdt dat lekkerrrrrrrrrrrr......!!!
jeronymus
1st Gear member

Alvast bedankt voor de snelle reacties. Ik ben al aan het neuzen geweest.
Groet
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”