Het nieuwe imago van de Volvo C30 wordt getest. Is hij echt vernieuwd? Hij wordt getest tegen de Volvo 1800 en de Volvo 480. Uiteindelijk zullen Sheila en bas laten zien of de Volvo zo hip en snel is dat hij mee kan doen in een straatrace. Bron:http://pk.kro.nl/Aflevering21.aspx
3 op een rij, een blauwe, een witte en een zilveren...
grappig!! De kentekens in volgorde van rijden, XF, XG en XH, ik kon er wel om lachen, was de middelste!
Hij gaat misschien strak een bocht door, maar de besturing is erg gevoelloos. Misschien dat daar het onderscheid in opmerkingen zit, als je het stuur eenmaal omgedraaid hebt gaat het bocht nemen best "strak", maar het stuur op die plek zetten vind ik niet bepaald "strak" gaan.
Ik vond het wel leuk hoe de Volvo en de standaard Volvo-bezitter werd omschreven:
-veilig
-vierkant
-groot
-ontzettend saai
voor ons soort mensen. Drie kinderen kunnen allemaal op de achterbank. En hier (netje omhoog) gaat de Golden Retriever in. En dan zijn wij perfecte Volvo-bezitters... :BIG:
Overigens: ik weet niet wat die Civic onder de klep had, maar hij hield die 300 PK hooggeblazen turbo toch opvallend goed bij.
Roel
2/2007 - 8/2016 - Volvo V70 D5 Edition II - BlackSapphire - MY 2004
8/2016 - Volvo V60 T4 Momentum - Savile Grey - MY 2011
- De vreugde van een lage prijs, duurt korter dan de ergenis van een slechte kwaliteit -
Foei een Illegale streetrace organiseren bij Schiphol Oost. Bas je zou beter moeten weten.
En vergis je niet in zo'n Civic, dat ding is echt behoorlijk lichter dan die C30. De standaard T5 wordt op zo'n ritje zoekgereden door die Civic.
Trouwens "aardig" dat die agent die ene "race" wel toestond. Meestal zijn ze niet zo gemakkelijk.
En dat "ik weet niet wel artikel maar als u daarna niet stopt zoek ik er wel één bij om u aan te houden" was ook wel leuk.
BTW weet iemand of Bas nu eindelijk zijn andere Volvo al heeft?
De rooie (zijn oude) staat momenteel bij Nieuwenhuijze in Apeldoorn te koop.
' Toen ik inzag hoe erg ik de Volvo miste, heb ik in Zwitserland een andere R gekocht, ditmaal antracietgrijs. Die heb ik inmiddels een week en ik ben er onvoorstelbaar blij mee. Hij staat overigens ook op deze site, onder 'contact' (nog met Zwitserse exportplaten, maar die worden deze week vervangen door een Nederlands kenteken).'