V40 Navigatie beveiliging
- peere
- 2nd Gear member
:iroc:
1) zet het HU-systeem aan en ga naar ‘navigation’.
2) zet het HU systeem weer uit, en dan weer aan (dmv contactsleutel) ,hierna is een VOLVO startscherm te zien
3) terwijl u dit scherm ziet,druk dan: RTN - ENT - RTN –na een paar seconden komt u in het service menu terecht.
4) ga naar optie "5. SYSTEM" met de pijltjestoetsen en druk dan: RTN - ENT
5) 5-het display laat zien: "operation restriction" – zet dit met de pijltjestoetsen op "OFF" en druk: ENT
6) ga naar optie "6. END" met de pijltjestoetsen en druk: ENT
1) zet het HU-systeem aan en ga naar ‘navigation’.
2) zet het HU systeem weer uit, en dan weer aan (dmv contactsleutel) ,hierna is een VOLVO startscherm te zien
3) terwijl u dit scherm ziet,druk dan: RTN - ENT - RTN –na een paar seconden komt u in het service menu terecht.
4) ga naar optie "5. SYSTEM" met de pijltjestoetsen en druk dan: RTN - ENT
5) 5-het display laat zien: "operation restriction" – zet dit met de pijltjestoetsen op "OFF" en druk: ENT
6) ga naar optie "6. END" met de pijltjestoetsen en druk: ENT
V40 2.0 Grey
V40 2.0T Pure Silver
V50 1.8 RTI edition 2 Saville Grey
V60 Cross Country D4 Polestar, Summum, Intellisafe Pro Line, Inscription Crystal White Pearl, 19"Inscription Bor antracite black, Antracite Black/Offblack/Beechwood/Plafond Offblack, Comfort line, IntelliSafe Surround, Blind Spot Information System.
V60 Cross Country D4 Polestar AWD, met alle beschikbare opties behalve verwarmde voorruit.
V40 2.0T Pure Silver
V50 1.8 RTI edition 2 Saville Grey
V60 Cross Country D4 Polestar, Summum, Intellisafe Pro Line, Inscription Crystal White Pearl, 19"Inscription Bor antracite black, Antracite Black/Offblack/Beechwood/Plafond Offblack, Comfort line, IntelliSafe Surround, Blind Spot Information System.
V60 Cross Country D4 Polestar AWD, met alle beschikbare opties behalve verwarmde voorruit.
-
- Starter
Ik heb ook een HU-1205 en ik vraag me af of het mogelijk is de "standaard routeopties" te veranderen. Bij mij staat ie standaard op "snelwegen -> ja" en "snelste route". Ik moet dit nu bij (bijna) elke route handmatig aanpassen in "snelwegen -> nee" en "kortste route", dus het zou handig zijn dat dit al standaard zo geselecteerd staat. Is dit zelf aan te passen, of moet de garage dat doen, of kan het überhaupt niet?