Mijn volvo s40 td uit 1998,
maakt bij het optrekken een bonkend geluid,
ik hem inmiddels mijn multiriem, distributieriem en spanner vernieuwt, ook zijn mijn banden gebalanceerd, auto niet uitgelijnt, aandrijfassen zijn nog niet vernieuwt, homecineeten ook nog niet nu denkt mijn garagehouder dat de versnellingsbak, ( een lager of kroonpionwiel ) spelling op zit.
Iemand ervaring mee?
Met vriendelijke groet,
Ron Lichtenberg
Auto dreunt bij gas geven
- ronlichtenberg
- 1st Gear member
Volvo s40 td
- volvorider
- 5th Gear member
- Contacteer:
Motorsteunen?
www.everyoneweb.com/volvorider
Voor aankooptips voor de Volvo uit de 200, 700 en 900 serie
http://twitter.com/volvorider2
Voor aankooptips voor de Volvo uit de 200, 700 en 900 serie
http://twitter.com/volvorider2
- ronlichtenberg
- 1st Gear member
motorsteunen zijn pas vervangen
Volvo s40 td
-
- 4th Gear member
goeie garagehouder zeg, eerst vervangt die een heleboel.(lekker verdienen) en dan is het nog niet goed en nu "denkt"hij dat de versnellingsbak niet goed is.......hij wil je zeker een nieuwe bak verkopen.
als ik jou was zou ik een endere garage zoeken voor je dingen,iemand die zoveel prutst en het dan nog niet goed is???
als ik jou was zou ik een endere garage zoeken voor je dingen,iemand die zoveel prutst en het dan nog niet goed is???
- BartT5R
- 2nd Gear member
Uitlijnen en banden balanceren, distri- en multiriem vervangen om een bonk weg te halen bij het optrekken??????
Duidelijk ff second opinion vragen denk ik. Versnellingsbak kan natuurlijk wel de oorzaak zijn.
Duidelijk ff second opinion vragen denk ik. Versnellingsbak kan natuurlijk wel de oorzaak zijn.
- ronlichtenberg
- 1st Gear member
distributieriem was aan vervanging toe, net zoals de multiriem, boekjes gaven dit ook aan.
mijn garaagehouder moet ik bij zeggen , daar heb ik mijn auto niet gekocht hoor.
mijn garaagehouder moet ik bij zeggen , daar heb ik mijn auto niet gekocht hoor.
Volvo s40 td