Tja heb ook eens wat, van het een op ander moment werkt mijn claxon niet meer.
Zekering lag eruit en als ik er een nieuwe in druk dan hoor je een heel irritant geluid . iets in de trant van een kortsluitingscontact waardoor er dus geluid uit de claxon komt.
Let wel, geen volledig claxon geluid maar zo'n zeikerig iets .... kan het niet echt omschrijven eigenlijk, draai ik aan het stuur dan word het erger of juist minder.
Mijn idee gaat dus uit naar een draad of kortsluiting ergens maar wilde vragen of er al ervaringen waren met dit probleempje, zekering ligt er nu gewoon uit dus even geen last van het geheel maar prettiger als ie gewoon wel goed werkt.
Hoor graag van jullie .
Ron
Claxon maakt ergens contact.....
- Ron440Fleet
- 2nd Gear member
- Ron440Fleet
- 2nd Gear member
Niemand een kaduuke claxon gehad ?? 

-
- 4th Gear member
trek een van de draden uit je claxon en duw op je stuur. zelfde zeiktoon -> kortsluiting ergens. niets? -> claxon stuk
1995 Volvo 440 Turbo RICA TROLVO 440_GL
- Ron440Fleet
- 2nd Gear member
had ik al gedaan en idd dat zeikgeluid ( sorry weet geen betere benamimg lol )
Morgen droog en verder op onderzoek thanxxx.
je hoort het nog van me
Morgen droog en verder op onderzoek thanxxx.
je hoort het nog van me
- Ron440Fleet
- 2nd Gear member
Nou voorlopig opgelost waarschijnlijk en zit er flink wat vocht in de claxon zelf.
Stuurkap losgetrokken en draden losgehaald, hierna contact aangezet en daar was het zeikgeluidje weer.....
Beetje gefriemeld aan bedrading bij claxon zelf en weg was het gedoe...
Nu even in de gaten houden of het terug gaat komen anders nieuwe claxon erop vrees ik .
Greetinxxx Ron
Stuurkap losgetrokken en draden losgehaald, hierna contact aangezet en daar was het zeikgeluidje weer.....
Beetje gefriemeld aan bedrading bij claxon zelf en weg was het gedoe...
Nu even in de gaten houden of het terug gaat komen anders nieuwe claxon erop vrees ik .
Greetinxxx Ron