C30 parrot aansluiten

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
robbertos
2nd Gear member

Hallo allemaal,

Ik heb een parrot handsfree kit gekocht welke ik graag zelf wil inbouwen in mijn vovlo C30. Ik heb er ook een speciale ISO kabel voor het high performance sound bijgenomen. Nu is mijn vraag waar zitten de kabels welke op de ISO stekker moeten worden aangesloten. Zitten deze achter het dashboard aan de CD unit of moet ik ergens onder mijn achterbank zoeken? Alvast bedankt!

Groet,

Robbert
lancer
6th Gear member

S40/V50 high performance moet je in de kofferbak zoeken. Zal bij de C30 ook wel zo zijn.
robbertos
2nd Gear member

Moet ik dan bij de versterker zijn? Ik heb ergens anders gelezen dat deze achter het rechterachterpaneel zit bij de achterbox. Ergens anders lees ik weer dat hij onder de achterbank zit. Ik zou graag willen weten of iemand zeker weer waar ik moet zijn :)
Huidige auto
Volvo V40 D2 R-Design, black sapphire, Premium sound, Verlichtingspack 2, Verwarmbare voorstoelen, Extra getint glas, Keyless start, verwarmbare voorruit, R-Design plus line, Business Pack pro, 18"; Midir, BLIS, Driver alert en lane keeping aid, Heico verlagingsveren

Vorige auto's:
VW Scirocco 1.4tsi DSG gechipt naar 210PK
Volvo C30 Momentum
Peugeot 206
Ford Fiesta
lancer
6th Gear member

http://vccs.volvocars.se/accessories/ii ... code=nl-NL

Hier kun je wel e.e.a. aan informatie uit krijgen.
robbertos
2nd Gear member

Hier heb ik zeker wat aan! Alleen is nu de vraag of ik een interne of externe versterker heb. Met een externe moet ik helemaal achter in de auto achter het achterpaneel zijn en met een interne volgens mij alleen bij de mediaspeler. Ik heb high performance sound zou de verterker dan achterin zitten?
Huidige auto
Volvo V40 D2 R-Design, black sapphire, Premium sound, Verlichtingspack 2, Verwarmbare voorstoelen, Extra getint glas, Keyless start, verwarmbare voorruit, R-Design plus line, Business Pack pro, 18"; Midir, BLIS, Driver alert en lane keeping aid, Heico verlagingsveren

Vorige auto's:
Volvo C30 Momentum
Peugeot 206
Ford Fiesta
XC30
4th Gear member
Contacteer:

Ja, Bij een High Performance zit de versterker achterin bij het rechterachterwiel. Kan niet missen.
Jaguar I-Pace my18
Range Rover Evoque PHEV my21
robbertos
2nd Gear member

Oke thx en dan hoef ik alleen daar een kabel tussen de versterker te zetten en niet voorin bij de mediaspeler toch?
Huidige auto

Vorige auto's:
Volvo C30 Momentum
Peugeot 206
Ford Fiesta
Jannock
2nd Gear member

..klopt...de kabel moet van de Parrot module naar achteren...
~ J ~
robbertos
2nd Gear member

oke thx! Ga ik daar zaterdag mee aan de slag :)
Huidige auto

Vorige auto's:
Volvo C30 Momentum
Peugeot 206
Ford Fiesta
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”