Reservewiel voor een XC90

Plaats reactie
Blizzard
Starter

Mijn vader heeft een xc90, een 7 zitten uit 2007. Een fantastische auto, maar mijn vader had laatst op weg naar schiphol om een zakenrelati af te zetten een lekke band. Op zoek naar het reserve wiel kwam hij alleen een compressor en vulmiddel tegen (hij had de auto nog niet lang en heeft er bijna nog niet mee gereden omdat hij constant in het buiteland zit). Hij heeft de compressor en vulmiddel gebruikt maar ondanks dat het een klein lek was wilde het middel niet werken en kon hij niet verder redden. Aan mij de eer om met de v40 te racen over de nederlandse snelwegen zodat we toch nog op tijd op schiphol zouden zijn. Nu wil mijn vader echt graag een reserve wiel. Aleen wil hij een volwaardig reservewiel en geen thuiskomer. Is er plaats voor een lichtmetalen velg+band (17 inch 235/65) onder de auto of past alleen een thuiskomer?

Samenvatting van het verhaal: Is er plaats voor een lichtmetalen velg+band (17 inch 235/65) onder de auto of past alleen een thuiskomer? Gaat om een 7 zitter uit 2007.

Sjoerd
C 30 T5
4th Gear member

Nee er is alleen plaats voor een noodwiel, het beste is dit te bestellen af fabriek omdat er nogal wat montage spul bij moet om het er onder te krijgen.
Plaats reactie

Terug naar “XC90 Classic t/m MY 2014”