Gistermiddag wou ik me auto op slot doen,ging alleen me bestuurderskant dicht.Ik ben toen bij me zekeringen gaan kijken en daar was die door gebrand, ik een nieuwe er in gezet en dee het niet.
Na kleine 10 a 15 minuten ging ik naar me auto en dee me slot open en ging me CV trippen open/dicht/open/dicht achter elkaar terwel ik hem alleen open dee,toen de zekering er uitgetrokken en het was afgelopen later nog een geprobeerd en inderdaad weer achter elkaar open en dicht.......maar nu doet die dus niks meer, wat kan het zijn??????
Centrale deurvergredeling dood!!
-
- 4th Gear member
ff update....ik heb vanmiddag er naar gekeken, als alle knopjes omlaag zij behalve van de bestuurderdeur dan hoor ik me relai tikken!
dus wie kan mij verder helpen waar het probleem kan zitten!
dus wie kan mij verder helpen waar het probleem kan zitten!
440 1.8
460 2.0
850 2.0 T5
s70 2.4 170pk
v70n 2.4 170pk
460 2.0
850 2.0 T5
s70 2.4 170pk
v70n 2.4 170pk
- hvdmountain
- 4th Gear member
Even bij de dealer vragen naar zo'n relais? Maak dan ook meteen ff de deurschakelaar van je rechter voorportier! brushteeth
Volvo S70 Comfort Europa 2.4 20v Venetian Red metallic
-
- 3rd Gear member
Dealer dealer
ik dacht dat nederlanders gieriger waren dan belgen
(en ik dacht dat ik al behoorlijk gierig ben), zou de sloop eens proberen, heb je een relais voor weinig geld en werkt even goed. heb overlaatst leeslampjes achter gaan halen relais een zoemer en nog een motor voor in de deur en was een €10 kwijt dus zeker niet slecht
cheerz Jan

cheerz Jan
-
- 2nd Gear member
Jesss, heb het voor elkaar...
volvgens mij ga ik nog redelijk wat kosten aan die auto hebben voordat ie weer helemaal iin orde is. als ik mijn deur op s;ot wil doen, gebeurt het regelmatig dat ie terug open schiet... Alleen als ik heel voor zichtig de sleutel uit het slot haal blijft ie op slot staan... Wie weet het???
volvgens mij ga ik nog redelijk wat kosten aan die auto hebben voordat ie weer helemaal iin orde is. als ik mijn deur op s;ot wil doen, gebeurt het regelmatig dat ie terug open schiet... Alleen als ik heel voor zichtig de sleutel uit het slot haal blijft ie op slot staan... Wie weet het???
460-1994 1.8 i, groen metallic, trekhaak, spoiler, half leer, model '95 achterlichten, 15";cetusvelgen en binnenkort koplampwissertjes!!! mijn derde volvo, nu maar hopen dat ie effe meekan!!