lekkage voetencompartiment rechts.

Er werden er vanaf 2000 meer dan 500.000 van gebouwd in het Belgische Gent.
Plaats reactie
Delta
4th Gear member

Hoi,

Vanmorgen bij Amsterdam in een hoosbui terecht gekomen even later kwam er een klein straaltje water bij het voetencompartiment rechts.
Mijn hand tussen tapijt en dashboard gestoken en daar was het ook een beetje nat.
Iemand een idee waar dit water vandaan is gekomen kan me zoiets voorstellen als een rubber wat lekt of ventilatie ??????????

Auto ruikt verder niet muf en is ook onder het tapijt kurkdroog dus lekt volgens mij alleen bij zeer veel regen.

Pieter
Delta
4th Gear member

Help,
Heeft iemand een idee lekkage wordt erger en ik kan donderdag pas bij de garage terecht !!!!!
Pieter
justroll
2nd Gear member

ben je zeker dat het niet een AIRCO probleem is ?

ik heb een gelijkaardig probleem gehad en vanvoor aan de voeten was het inderdaad NIET nat. Maar achteraan liep er water uit de ventilatie gaten.

De afloop van de airco was verstopt en daar liep er water volledig door in het ventiltatiesysteem.

Motor aan, airco op 100% en dan wagen op de brug. er MOET water uitkomen als het maar een klein beetje is .. steek dat effe iets stijf in de afloop (zit terhoogte van de middeconsole) en beweeg een beetje.

Optie 2 is de middencosnole aan de voeten (rechts) losmaken en wat perslucht door de leiding jagen. Propje komt er wel uit.

Bij mij is dat systeem pas verstopt geraakt NA 1.5 jaar met de wagen te rijden en het was een stukje voering dat los was gekomen.
Gast

Is de afvoer, voor bij de ruitenwissers nog wel open?
Even met de tuinslang er op, dan merk je het snel genoeg.
Delta
4th Gear member

Lekkage gevonden!!!!!!!
Nabij kachelventilatie was een afwatering afgeblokt door een aantal bladeren doorgestoken en jawel e.e.a is weer droog.
Plaats reactie

Terug naar “S60 my 2000 t/m 2009”