Vraagje over MY2008 performance sound

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
Pierke
1st Gear member

Hoi iedereen,

Ik heb een vraagje over het performance systeem van de S40/V50 in MY2008. Ik heb een tijdje geleden mijn Volvo besteld met een performance audio systeem (standaard dus) en niet het high-performance systeem omdat 2 verschillende dealers me verzekerden dat dit voldoende was om MP3's mee af te spelen. Nu heb ik (eindelijk) een brochure gekregen van de MY2008 en blijkt dat ze in het performance systeem met geen woord reppen over MP3 of AUX ingang of wat dan ook waarvan duidelijk zou maken dat MP3 zou kunnen.

Weet er iemand meer hierover?

Alvast bedankt!
V50 1.6D MY08 - Black Sapphire - Offblack leder (Topline) - met brilhouder! :)
S40 2.0D MY03 - Silver
BeePke
3rd Gear member

Met Standard (Performance dus) niet mogelijk om MP3 af te spelen!
Probeer dus nog te wijzigen naar High Performance!
Tenzij ze op papier willen vastleggen dat jij er MP3's mee kunt afspelen, zo niet, dat het op hun kosten wordt geupgrade naar High Performance!
Pierke
1st Gear member

Bedankt voor de info BeePke, wel vreemd dat beide dealers claimden dat het geen probleem was.

Wordt moeilijk om te wijzigen, is een leasing... maar toch proberen, MP3 vind ik gewoon een must! Zou een enorme domper zijn vind ik persoonlijk...
S40 2.0D MY03 - Silver
Pierke
1st Gear member

Even kleine update:

Heb net mijn dealer gecontacteerd en die heeft me gerustgesteld. Alhoewel het niet mogelijk is om MP3 en WMA CD's af te spelen met de CD speler is er toch een AUX ingang waar je je MP3 speler of dergelijke kan op aansluiten.

Kost me dus hooguit een AUX kabeltje normaal ipv de extra opleg voor het High-Performance audio systeem (alhoewel deze veel beter is hoor ik overal).

Gelukkig maar, want mijn bestelling kon ik niet meer wijzigen!

Oef!
S40 2.0D MY03 - Silver
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”