Kleurcode auto radio :? heb net een volvo 460 gle gekocht wil mijn autoradio aansluiten maar heb de kleurcodes nodig, wat wat is? kan iemand mij helpen
ger
kleurcode autoradio
- seb8iaan
- 3rd Gear member
zwart - Massascoobi62 schreef:dit zijn de kleuren die ik heb,
zwart , rood , paars , wit, groen, blauwrood, blauwwit, grijs , blauw.
kan iemand mij hier mee helpen?
ger
rood - 12V
paars -Speaker aansluiting
wit
groen -Speaker aansluiting
blauwrood - Ik denk dat dit de aansluiting is voor je verlicting (dwz dat je radioverlichting dimt als je auto verlichting buiten aangaat)
blauwwit REM aansluiting voor andere versterker
grijs -Speaker aansluiting
blauw -Speaker aansluiting
- jlubberdink
- 1st Gear member
Al het goed is staat het ook allemaal in het boekje van je radio (mocht je die erbij hebben) en anders kan je zo tuturials van het net halen waar het allemaal in staat.
Is er alleen nog even een probleempje waar ik laatst last van had: het schijnt te zijn dat verschillende merken met verschillende kleuren werken (lees: precies omgedraaid) voor de massa en schakelstroom.
Daardoor verloor hij bij mij iedere keer dat ik het contact uitzette mijn voorkeurzenders. In dat geval wordt men niet vrolijk en zal je dus de rode en zwarte (als ik mij niet vergis) moeten omdraaien. Piece of cake en dan doet ie het wel lekker!
succes
Is er alleen nog even een probleempje waar ik laatst last van had: het schijnt te zijn dat verschillende merken met verschillende kleuren werken (lees: precies omgedraaid) voor de massa en schakelstroom.
Daardoor verloor hij bij mij iedere keer dat ik het contact uitzette mijn voorkeurzenders. In dat geval wordt men niet vrolijk en zal je dus de rode en zwarte (als ik mij niet vergis) moeten omdraaien. Piece of cake en dan doet ie het wel lekker!
succes
Fiat Cinquecento 0.9, zwart en gesport, nada electrica, nice though!
Volvo 460, 1.8 GLE, since 7-7-7, mucho electrico! NICE! R.I.P.
Volvo 240, 2.3 GL station, sinds 03-12
Wie 'A' zegt moet ook 'NUS' zeggen!
Volvo 460, 1.8 GLE, since 7-7-7, mucho electrico! NICE! R.I.P.
Volvo 240, 2.3 GL station, sinds 03-12
Wie 'A' zegt moet ook 'NUS' zeggen!