440 turbo is tijdelijk kapot
- bu swier
- 2nd Gear member
Ik hoorde laatst een kraakje met het rijden en ineens was het over. Nou hoorde ik af en toe een band piepen als ik door de bocht ging met normale snelheid. Even later stopte af en toe de stuurbekrachtiging en ik zet hem langs de kant. Zie ik gewoon dat er een wielophanging kapot is. Nou is mijn vraag weet iemand een goede betrouwbare garage in west-friesland. Ik baal hier erg van.
-
- 4th Gear member
wonen daar mensen dan? ik zou het eens proberen op www.mijngarage.nl om een goede deal te vinden.. succes ermee!
1995 Volvo 440 Turbo RICA TROLVO 440_GL
- Volvo driver
- 1st Gear member
wielophanging kapot? Ik neem dan aan dat je de draagarm bedoeld?
Ben je ergens tegen aangereden dan?
Ik denk zelf dat je het wiellager bedoeld dat in het fusestuk zit. Dit probleem heb ik nu sinds een paar weken ook weer, maar hij kwam vorige week nog door de APK.
Je kunt voor 25 euro op de sloop al een fusestuk krijgen, waar je dan wel goed op moet letten is de kilometerstand van die auto, ik heb er waarschijnlijk eentje gekregen die meer als 200.000 km heeft gelopen en die bij mij nu ook al weer kapot is. (herrie onder het rijden en vooral met het maken van bochten+ neiging naar rechts trekken met remmen)
Als je zelf handig bent heb je alles met 3 a 4 uur werk gemonteerd zitten.
met vriendelijke groet,
Kai-Anne
Ben je ergens tegen aangereden dan?
Ik denk zelf dat je het wiellager bedoeld dat in het fusestuk zit. Dit probleem heb ik nu sinds een paar weken ook weer, maar hij kwam vorige week nog door de APK.
Je kunt voor 25 euro op de sloop al een fusestuk krijgen, waar je dan wel goed op moet letten is de kilometerstand van die auto, ik heb er waarschijnlijk eentje gekregen die meer als 200.000 km heeft gelopen en die bij mij nu ook al weer kapot is. (herrie onder het rijden en vooral met het maken van bochten+ neiging naar rechts trekken met remmen)
Als je zelf handig bent heb je alles met 3 a 4 uur werk gemonteerd zitten.
met vriendelijke groet,
Kai-Anne
-
- 4th Gear member
welk fusestuk bedoel je? gewoon de fuseekogel? voor net iets meer dan 40 euro kun je die dingen nieuw kopen...

1995 Volvo 440 Turbo RICA TROLVO 440_GL