Ik weet het niet meer::: Motor storing:::
Geplaatst: 12.07.2007 - 21:21
Ik ben al een tijdje bezig mijn 440 APK goed te krijgen.
Afkeur op te hoog Co oorzaak op 3 en 3kwart poot lopen.
-Vervangen vorige apk het spruitsuk pakkingen dus ga er vanuit dat deze nog goed zijn.
-Na gekeken de gas positie sensor, MAP-sensor door uitwisseling, BDP-gever door uitwisseling en de cylinder compressie tussen 10 en 11psi (dus redelijk gelijk) lijkt mij een goed conditie. Verder ook gekeken of er andere vacuum lekken zijn als lekke rembekrachtiger of andere slangen.
alles is prima in oorde wat dit betreft en de bougie kabel los haal test en dat maakt geen verschil per cylinder
-Reeds vervangen bougie kabels, bougies en boubine. en vorig jaar na een kapote injector een nieuwe.
Wat doet de auto wel:
Rijd als een trein en lijkt geen vermogen te missen (kan tot in de tweede versnelling strepen trekken :twisted: )
Op hoog toeren gebied(lees boven de 2000rpm) draaid hij goed en niet pruttelend.
Wat doet de auto niet:
Goed stationair draaien en ook stinken vooral bij koude start.
Ik wil dit probleem nu toch wel eens verholpen hebben. Mede omdat ik geen ruimte heb om hem voor langere tijd te stallen ( ik woon in de tegen de binnen stad) en ik ook al waarschuwingen gehad heb dat de auto ongekeurd geparkeerd staat en hem moet verwijderen. Dat laatste zal dit weekend gebeuren en zal naar de stal plaats van mijn vrachtwagen gaan.
Wie helpt mij uit de brand? Ik weet een hoop van auto's maar niet alles.
Wie deelt dit probleem, maar heeft het wel verholpen?
Mijn oog gaat toch uit naar een een lek of zo iets, maar wetende als er een vacuum lek is het bijgeregeld word door het lambda signal en stappemotor.
EDIT::
Wie heeft er hier de motor gegevens, als vacuum en cylinder compressie?
Afkeur op te hoog Co oorzaak op 3 en 3kwart poot lopen.
-Vervangen vorige apk het spruitsuk pakkingen dus ga er vanuit dat deze nog goed zijn.
-Na gekeken de gas positie sensor, MAP-sensor door uitwisseling, BDP-gever door uitwisseling en de cylinder compressie tussen 10 en 11psi (dus redelijk gelijk) lijkt mij een goed conditie. Verder ook gekeken of er andere vacuum lekken zijn als lekke rembekrachtiger of andere slangen.
alles is prima in oorde wat dit betreft en de bougie kabel los haal test en dat maakt geen verschil per cylinder
-Reeds vervangen bougie kabels, bougies en boubine. en vorig jaar na een kapote injector een nieuwe.
Wat doet de auto wel:
Rijd als een trein en lijkt geen vermogen te missen (kan tot in de tweede versnelling strepen trekken :twisted: )
Op hoog toeren gebied(lees boven de 2000rpm) draaid hij goed en niet pruttelend.
Wat doet de auto niet:
Goed stationair draaien en ook stinken vooral bij koude start.
Ik wil dit probleem nu toch wel eens verholpen hebben. Mede omdat ik geen ruimte heb om hem voor langere tijd te stallen ( ik woon in de tegen de binnen stad) en ik ook al waarschuwingen gehad heb dat de auto ongekeurd geparkeerd staat en hem moet verwijderen. Dat laatste zal dit weekend gebeuren en zal naar de stal plaats van mijn vrachtwagen gaan.
Wie helpt mij uit de brand? Ik weet een hoop van auto's maar niet alles.
Wie deelt dit probleem, maar heeft het wel verholpen?
Mijn oog gaat toch uit naar een een lek of zo iets, maar wetende als er een vacuum lek is het bijgeregeld word door het lambda signal en stappemotor.
EDIT::
Wie heeft er hier de motor gegevens, als vacuum en cylinder compressie?