2006 2.0T Edition II
-
- Starter
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 13.07.2007 - 19:05
Ik sta op punt om een 2006 2.0T te kopen (net binnen in de dealer van, aangeschaft van volvo nederand). Ik vond hem net snel genoeg (140 en 170 PK waren een beetje sloom tussin versnelling 1 en 2) maar niet aggessief (wat niet toegestaan is van mijn vrouw). Een vraag: Ik zie dat ze de 2.0T maar een paar jaar hebben gemaakt. Is er iets mis mee? Waarom makte ze de 2.0T en niet 2.4T? Is het een goede keus? Alvast bedankt v70 liefhebbers. Sam
-
- Starter
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 13.07.2007 - 19:05
Ik zie nu dat de 2.0T was ook gebruikd in de s70 en in de 850 series. Het is nog steeds verkocht in Australia. Ik heb in een andere post gelezen dat iemand hun mechanic de 2.0 R type motor niet goed vond. Maar er was geen reden in de post.
- Paul
- Geartronic member
- Berichten: 33123
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
Je hebt meerdere types 2.0T of deze nu exact hetzelfde is weet ik dus niet. Wel weet ik dat het niet dezelfde is als uit de C70 (classic) en de S40/V40. Deze hebben 165pk en zijn een vier cilinder.
Van de V70 is het een vijfcilinder met 185 pk. Heerlijke motor, alleen jammer met een automaat dat hij niet met geartronic leverbaar is.
Vindt hem niet altijd even snel schakelen (gereden in S60)
Van de V70 is het een vijfcilinder met 185 pk. Heerlijke motor, alleen jammer met een automaat dat hij niet met geartronic leverbaar is.
Vindt hem niet altijd even snel schakelen (gereden in S60)
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
-
- Starter
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 13.07.2007 - 19:05
Ik heb de handgeschakeld versie nu gekocht. Hij heeft een "spaceball" wat ik heel fijn schakelen vind.
- Paul
- Geartronic member
- Berichten: 33123
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
Ja dat is stuk beter dan de automaat! Foto's?
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- plim
- 4th Gear member
- Berichten: 911
- Lid geworden op: 05.12.2006 - 21:24
- Locatie: San Jose, California, USA
Gefeliciteerd met je aankoop. Veel veilige en comfortabele km's toegewenst !
We willen nu natuurlijk wel foto's zien!
We willen nu natuurlijk wel foto's zien!
Volvo 340 GL; Volvo 440 GL; Volvo 850 GLT; Opel Vectra 2.5 V6 CDX automaat; Nissan Maxima QX 3.0; Volvo V70 2.5 Europa; Volvo S60 2.4, automaat, FastTech, Venetian Red Pearl, Mimas, Edition, Woodline, Svangen; Peugeot 206 2.0-16v GTI, Gris Fer, Leer, 16'' Ouragan, etc. etc.; Volvo S60 2.4T, automaat, Mobility Line, Comfort Line, Nidingen met 17'' Tethys, Family Line, Maya Yellow
Ford Edge 3.5 V6; Chevy Volt; Mustang GT, 5.0 V8
Ford Edge 3.5 V6; Chevy Volt; Mustang GT, 5.0 V8