Geprobeerd mijn BC display weer aan het werk te krijgen door de klokkenwinkel te demonteren en betreffend unitje schoon the maken, maar NIET de batterij losgekoppeld. Krijg nou dus 'n melding van "SRS-Airbag - Service Spoed"........ Dom, ik weet het, maar nu verder: naar de garage en laten resetten, of is er een alternatieve oplossing (batterij alsnog ontkoppelen voor een bepaalde tijd)?
Kan mezelf wel voor m'n kop slaan, maar ja..... :-x
Dom gedaan... NIET de -pool losgemaakt bij klokkendemonteren
-
- 1st Gear member
Thanks, NOS. Sorry, ben net 'n paar weken oud hier op het forum. Ben al verschillende keren waanzinnig geholpen.NOS schreef:Gewoon even de accu loshalen voor een minuutje of tien, want dan reset het systeem zich uitzichzelf.
Maar: what goes around, comes around! Hoop in de toekomst weer anderen van dienst te zijn.
Cheers,
Glen
-
- 1st Gear member
Heb 'm 'n half uur spanningloos gezet, NOS, maar zonder resultaat.......... zijn er nog méér opties?NOS schreef:Gewoon even de accu loshalen voor een minuutje of tien, want dan reset het systeem zich uitzichzelf.
-
- 2nd Gear member
ja, heb ik ook al 2 keer gehad die "SRS-Airbaig service spoed".
En de dealer heeft het 2x voor niks gereset.
-
- 5th Gear member
resetten ze alleen de meldingen dan of nog andere dingen ook?peeke smet schreef:ja, heb ik ook al 2 keer gehad die "SRS-Airbaig service spoed".
ik heb nu nml hetzelfde probleem
V70 '04 R | m66 | ceramic downpipe | do88 aluminium intercooler | stage 2 rica | premium sound en volvo oem subwoofer