Hello allemaal,
Ik heb een vraagje over een 460 (voorwielaandrijving).
Daarvan zijn de rubbers ober de cardankoppelingen kapot.
Als ik die bij een garage laat vervangen, kost het me algauw 500€. Die dingen opzich zijn vrij goedkoop.
Je moet dus blijkbaar alles losmaken (wielnaaf, schokdemper, aandrifas ed.
Moet na inbouw de wagen terug uitgelijnd worden?
Heeft iemand misschien een paar interessante tips voor me?
alvast bedankt,
Lex
hoezen aandrijfassen vervangen
- teigetje240
- 2nd Gear member
- Contacteer:
- wappie
- 1st Gear member
ik was toevallig ook aan de beurt om dit klusje te laten doen.bij mij begonnen ze ook te lekken,
ze kosten bij mijn dealer gemiddeld 35,- en het plaatsen deed hij voor 150,- dus aan die 500,- kwam ik niet aan toe.
of ze ook uitgelijnd moesten worden weet ik niet,maar dat kan een volvo dealer je ook telefonisch vertellen.
ik laat al mijn reparatie werk over aan mijn dealers(of in Nederland of in Zweden).
dat kost iets meer maar ik weet wel dat ik dan garantie heb en dat het goed gebeurd door mensen die het vaker hebben gedaan.
Met het aantal kilometers in gedachten die ik elk jaar maak is dat een geruststellende gedachten(50.00plus).
bezuinig niet op onderhoud of reparatie maar op het rijden op zich,
dat heeft mij nog niet geschaad tot nu toe.
en je weet het:
autorijden kost geld,welk merk je ook hebt.
ze kosten bij mijn dealer gemiddeld 35,- en het plaatsen deed hij voor 150,- dus aan die 500,- kwam ik niet aan toe.
of ze ook uitgelijnd moesten worden weet ik niet,maar dat kan een volvo dealer je ook telefonisch vertellen.
ik laat al mijn reparatie werk over aan mijn dealers(of in Nederland of in Zweden).
dat kost iets meer maar ik weet wel dat ik dan garantie heb en dat het goed gebeurd door mensen die het vaker hebben gedaan.
Met het aantal kilometers in gedachten die ik elk jaar maak is dat een geruststellende gedachten(50.00plus).
bezuinig niet op onderhoud of reparatie maar op het rijden op zich,
dat heeft mij nog niet geschaad tot nu toe.
en je weet het:
autorijden kost geld,welk merk je ook hebt.
Schieten is leuk,maar alleen als je wat raakt.
Met hagel gebeurt dat gauw!
Met hagel gebeurt dat gauw!