ERROR cd-wisselaar

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
Gast

Mijn 10-cd-wisselaar heeft vaak kuren, deze is gekoppeld aan een 603.

Vaak pakt hij een cd en na het lezen komt er ERROR op het display te staan. Het ligt niet aan het type cd.
Lens heb ik schoongemaakt met een schoonmaak-cd maar dit heeft het probleem niet verholpen.
Voor mijn gevoel kan het mechanisme de cd niet goed uit de wisselaar pakken en op de plek krijgen voor afspelen.
Iemand een oplossing?
Gast

Niemand een idee voor een mogelijke oplossing of ervaring met dit mankement?
ruuds70
5th Gear member

Ik heb hetzelfde probleem met mijn 10 cd wisselaar gekoppeld aan een HU 1205 en overweeg nog of ik deze laat repareren of dat ik voor zo'n IMiv ding ga voor de Ipod op aan te sluiten.
Mijn wisselaar geeft al een geruime tijd steeds de error melding, je hoort de cd wel laden en draaien en bij het kiezen van een andere cd of ander nummer hoor je ook geroezemoes maar niet het gewenste geluid,
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Hallo,

Kort geleden kregen wij dezelfde vraag. De persoon leek het te kunnen reproduceren met zelf gebrande cd's, die op een te hoge (!) snelheid gebrand waren. (bij 2 of 4 speed branden geen probleem, bij hoger af en toe wel).
Komt het met alle cd's voor of alleen zelf gebrande CD's?

Groet
Bob
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
svenniegoal
1st Gear member

Mijne 10cd wisselaar zit op de hu1205. Die ging ook laden maar starten met muziek hoo maar. Bleek het aansluitstekkertje achterin de hu1205 gedeeltelijk gescheurd. Kleine 3kwartier plakken, solderen en rommelen en werkte weer prima. Misschien daar eens naar kijken?
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”