Ik vind het stuk "Gek van Volvo" altijd wel appart.
Waarom hebben de mensen voor Volvo gekozen?
En sommigen rijden hun "hele leven" al Volvo.
Maar da's nooit anders geweest hoor...Battlecruiser S80 schreef:Maar helaas staat er steeds minder over Volvo in het Volvomagazine en steeds meer lifestylegedoe. Al die hich-tech dames en heren die enge bankstellen en rare meubels ontwerpen krijgen veel meer aandacht dan het eigenlijke onderwerp: de auto.
Dat zie ik toch anders Dennis. In Volvo journaal en Drive stonden meer zaken met betrekking tot de auto's zelf.Dennis schreef:Maar da's nooit anders geweest hoor...Battlecruiser S80 schreef:Maar helaas staat er steeds minder over Volvo in het Volvomagazine en steeds meer lifestylegedoe. Al die hich-tech dames en heren die enge bankstellen en rare meubels ontwerpen krijgen veel meer aandacht dan het eigenlijke onderwerp: de auto.
mvg
dennis
Niet weggooien! Ik wil ze graag hebben c.q. overnemen.VolvoBart schreef:Tsja.........het is meestal blader, blader, blader......oud papierbak. Persoonlijk sta ik niet echt te springen tot het volgende exemplaar weer in de bus valt.
Of een tweedehands.Dennis schreef: die krijg je bij een nieuwe Volvo
Al contact gehad met Paul. Blad wordt uitgegeven op de beurs in september.Ben schreef:En vanaf September een nieuwe Glossyover oude en nieuwe Volvo's : INVOLVE!