RTI navigatie DVD-speler

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
ceesvol
2nd Gear member

S60 uit 2003. Mitsubishi dvd-speler. Gereingd.
Slechts de 2003 en 2005 versie werken.

Klacht neergelegd bij volvo-cars

Geen enkele coulantie omdat garantie verlopen is
Ik verrek het om een nieuwe speler te laten plaatsen voor een slordige 450 pecunia.
Schijnt bovendien een ruilspeler te zijn die geupdate is.
Weet iemand een andere oplossing

Gr.
Ben
Executive Member
Contacteer:

Mijn DVD-speler hield het ook voor gezien. Ik ben niet in de hoogste boom geklommen om mijn gelijk te krijgen maar heb met de dealer overeenstemming bereikt om voor een redelijk bedrag een nieuwe te plaatsen.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Billy Road
4th Gear member

de spelers zijn zeer nukkig.
Na maanden de 0635 dvd te hebben gedraaid, welke altijd perfect werkte, wilde ik voor mijn vakantie even een andere dvd proberen. Dat doe ik dus nooit weer. Uiteindelijk de oude 2003 dvd terug geplaatst, die nog wel werkte gelukkig!

Na 3 weken vakantie de 0635 weer geplaatst en verdomd hij werkte.
Het ligt niet aan de lens, welke ik ook alweer gereingd had, maar aan de nukken van de speler, welke moeite heeft met double layer dvd's.

Gewoon nogmaals proberen, uiteindelijk moet hij de dvd weer "pakken". Of doet die van jouw helemaal niks meer?
";Life in the fast lane";

S60 D5 2003 edition nautic blue pearl tethys 17"; Premium sound
ceesvol
2nd Gear member

Jawel, de 2003-versie pakt hij zonder probleem

Stop jij gewoon een nieuwe dvd erin of moet je trucjes doen met aan/uit en weet ik wat nog meer

gr.
Billy Road
4th Gear member

Ik heb dus ook een 2003 Volvo en exact dezelfde problemen en ik ben een stijfkop, ga dus geen nieuwe speler halen bij de dealer voor 400 euro. Die dingen lezen gewoon bijna geen DL DVD's, maar dat gaan ze heus niet zelf zeggen!

Op het forum is ar al heel veel over gezegd, zoek anders even met de zoekfunctie. Wanneer je de dvd opstart, wil het wel n's helpen n ade melding kan dvd niet lezen, de auto van contact af te draaien en wanneer het scherm zakt, gelijk de auto weer op contact te draaien. Je moet er gewoon even mee om "prutsen". geheid dat het dan na verloop van tid gaat lukken. Vraag me niet waarom, maar daarna (nadat het een keer wel gelukt is) leest de speler steeds de dvd weer wel! En daar snap ik dus geen biet van.......
";Life in the fast lane";

S60 D5 2003 edition nautic blue pearl tethys 17"; Premium sound
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”