In mijn V70 my2004 zit een zwart lederen interieur dus zo ook de sportstoelen die ik bezit.
Nu is bij de bijrijders stoel het kaartenvak (of hoe je het noemt) in de rugleuning aan 1 zijde los gegaan. 1 hoek waar de elastiek gespannen is is precies op die plek los. Heeft iemand hier ook ervaring mee?
Ik vind dit eigenlijk enorm zonde, en ga ook eens kijken of de dealer dit als garantie ziet (1 jaar Volvo selected used car garantie).
Of, is dit misschien simpel zelf te maken? Enige handigheid bezit ik wel maar zie niet hoe ik hier mee om moet gaan.
Zo niet dan laat ik het toch maken denk ik, vind de stoelen echt enorm mooi van model, en dit past en hoort er niet bij. En ben te Volvo minded om hem te laten versloffen!
Alvast bedankt!
Lederen bekleding laat los.
-
- 2nd Gear member
twee weken geleden een stukje in mijn stoel laten vervangen bij Autobekleding Kees van Hoof
Kruisakker 8b
5674 TZ NUENEN
+31 402836730
Ik heb geen aandelen of andere belangen, maar ben een tevreden klant. en daarom help ik je graag aan een goed adres voor het geval je die nog niet hebt
Kruisakker 8b
5674 TZ NUENEN
+31 402836730
Ik heb geen aandelen of andere belangen, maar ben een tevreden klant. en daarom help ik je graag aan een goed adres voor het geval je die nog niet hebt
- Macdaddy
- 2nd Gear member
Ik heb het ook gehad.
Dit is wat je moet doen:
1) Zet je stoel in "cargo" positie (helemaal voorover)
2) onderaan de stoel zitten een aantal krammetjes (die de voor en de achterkant van de stoffering vasthouden) knip die door met een tangetje
3) schijn met een zaklamp onder in de stoel en zoek de elastiek (aan het einde ziet een metalen haakje)
4) hang het haakje aan het rug frame
5) maak de onderzijde weer dicht. (Ik werk in een fabriek waar autostoelen worden gemaakt en heb de originele krammetjes en een speciale tang ervoor. maar je zou de twee delen ook met kleine kabelbinders kunnen vastmaken)
Klaar is Kees.
Als je vragen of zo hebt mail me maar.
Dit is wat je moet doen:
1) Zet je stoel in "cargo" positie (helemaal voorover)
2) onderaan de stoel zitten een aantal krammetjes (die de voor en de achterkant van de stoffering vasthouden) knip die door met een tangetje
3) schijn met een zaklamp onder in de stoel en zoek de elastiek (aan het einde ziet een metalen haakje)
4) hang het haakje aan het rug frame
5) maak de onderzijde weer dicht. (Ik werk in een fabriek waar autostoelen worden gemaakt en heb de originele krammetjes en een speciale tang ervoor. maar je zou de twee delen ook met kleine kabelbinders kunnen vastmaken)
Klaar is Kees.
Als je vragen of zo hebt mail me maar.
Volvo V70 D5 Black Sapphire Edition 12/2003