Asbak vervangen v70 nw model
- Rob2u
- 5th Gear member
- Berichten: 1109
- Lid geworden op: 10.04.2006 - 14:41
- Locatie: Veldhoven
Volvo V70 2.4T Aut5 2000 my2001 Mystic silver metallic, Premium- Winter- Estate lines, Xenon, HU-603 High Performance audio iMIV-LE, brushed alu interiortrim
Volvo V70 2.4T man 2000 my2001 Scarab Green HU-603 Premium sound
Volvo 245 GLE 2.3 1990 LPG-G3 non-Volvo airco
Volvo V70 2.4T man 2000 my2001 Scarab Green HU-603 Premium sound
Volvo 245 GLE 2.3 1990 LPG-G3 non-Volvo airco
- V70ORD5
- 4th Gear member
- Berichten: 618
- Lid geworden op: 17.11.2006 - 08:57
- Locatie: Hutje op de hei
Volgens mij is het een kwestie van het schuifje open doen, het hele vierkante bakje een beetje richting versnellingspook drukken en dan kan je zo het hele bakje waarin asbak en bekerhouder zit er zo uit halen.
Tenminste dit is bij de EDII het geval.
Tenminste dit is bij de EDII het geval.
XC60 T8 2024
V40 D3 Nordic+ Luxury Pano 2018 V60 T3 Geartronic Polar+ Business edition 2018 Audi A3 1.4 TFSI 2013 Volvo V70 D5 185PK ED-II 2005
V40 D3 Nordic+ Luxury Pano 2018 V60 T3 Geartronic Polar+ Business edition 2018 Audi A3 1.4 TFSI 2013 Volvo V70 D5 185PK ED-II 2005
- V70ORD5
- 4th Gear member
- Berichten: 618
- Lid geworden op: 17.11.2006 - 08:57
- Locatie: Hutje op de hei
Tja.. bij mij zit de boel geklemd en ik kan hem er zo tussen uit trekken.
Geen schroefjes of wat dan ook.
Geen schroefjes of wat dan ook.
XC60 T8 2024
V40 D3 Nordic+ Luxury Pano 2018 V60 T3 Geartronic Polar+ Business edition 2018 Audi A3 1.4 TFSI 2013 Volvo V70 D5 185PK ED-II 2005
V40 D3 Nordic+ Luxury Pano 2018 V60 T3 Geartronic Polar+ Business edition 2018 Audi A3 1.4 TFSI 2013 Volvo V70 D5 185PK ED-II 2005
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 71
- Lid geworden op: 07.08.2007 - 23:27
Hoi Querijn,
Welkom op het forum.
Het middenconsole moet inderdaad helemaal losgemaakt worden, het is een rotwerk, en ook waar je armsteun zit daar zitten onder in torkschroeven. Het asbakklepje sloot niet meer maar er zit namenlijk een zwart klemmetje op en dat was eraf.
Veel succes !
Groetjes,
Jacolien
Welkom op het forum.
Het middenconsole moet inderdaad helemaal losgemaakt worden, het is een rotwerk, en ook waar je armsteun zit daar zitten onder in torkschroeven. Het asbakklepje sloot niet meer maar er zit namenlijk een zwart klemmetje op en dat was eraf.
Veel succes !
Groetjes,
Jacolien
V70 2.4 140pk model 2001
- oudegroen
- 3rd Gear member
- Berichten: 486
- Lid geworden op: 25.01.2007 - 13:15
- Locatie: Soest
- Contacteer:
@ Jacolien: hoe moet de middenconsole los?
Joost
V40 1.9D 1999, 240.000km
V70 2.5D 2000, 170.000km
240 GL 1989, 275.000km
C70 2.4 2006, 45.000km
XC90 D5 2007, 200.000km
V70 2.5 1997, 300.000km
V90 T4 Polestar Egineered 2019, 35.000km
XC90 T8 Polestar Engineered 2017, 80.000km
240 GLE 1992, 400.000km
C40 2022, 500km
......... en voor de rally:
240 Turbo 1986, 0km
V40 1.9D 1999, 240.000km
V70 2.5D 2000, 170.000km
240 GL 1989, 275.000km
C70 2.4 2006, 45.000km
XC90 D5 2007, 200.000km
V70 2.5 1997, 300.000km
V90 T4 Polestar Egineered 2019, 35.000km
XC90 T8 Polestar Engineered 2017, 80.000km
240 GLE 1992, 400.000km
C40 2022, 500km
......... en voor de rally:
240 Turbo 1986, 0km
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 71
- Lid geworden op: 07.08.2007 - 23:27
Hoi Joost,
je moet de penhouder verwijderen, daar achter zitten schroeven, je moet ook de kap aan de zijkant van de handrem weghalen, dan zitten er schroeven in de armsteun onder het rubbere matje wat erin zit. Doet alleen het klepje het niet meer van je asbak dan ?
je moet de penhouder verwijderen, daar achter zitten schroeven, je moet ook de kap aan de zijkant van de handrem weghalen, dan zitten er schroeven in de armsteun onder het rubbere matje wat erin zit. Doet alleen het klepje het niet meer van je asbak dan ?
V70 2.4 140pk model 2001
- oudegroen
- 3rd Gear member
- Berichten: 486
- Lid geworden op: 25.01.2007 - 13:15
- Locatie: Soest
- Contacteer:
Dankje voor je reactie. Nee mijn klepje is nog prima. Op de rand rond mijn asbak zit een brandplek die me stoort. Ik heb inmiddels een andere asbak op de kop weten te tikken, alleen die kreeg ik er niet zomaar in. Met jouw aanwijzingen moet het nu lukken lijkt me. Om maar even door te blijven zeuren: die penhouder en die kap nast de handrem kan ik die zo loswippen?
Joost
V40 1.9D 1999, 240.000km
V70 2.5D 2000, 170.000km
240 GL 1989, 275.000km
C70 2.4 2006, 45.000km
XC90 D5 2007, 200.000km
V70 2.5 1997, 300.000km
V90 T4 Polestar Egineered 2019, 35.000km
XC90 T8 Polestar Engineered 2017, 80.000km
240 GLE 1992, 400.000km
C40 2022, 500km
......... en voor de rally:
240 Turbo 1986, 0km
V40 1.9D 1999, 240.000km
V70 2.5D 2000, 170.000km
240 GL 1989, 275.000km
C70 2.4 2006, 45.000km
XC90 D5 2007, 200.000km
V70 2.5 1997, 300.000km
V90 T4 Polestar Egineered 2019, 35.000km
XC90 T8 Polestar Engineered 2017, 80.000km
240 GLE 1992, 400.000km
C40 2022, 500km
......... en voor de rally:
240 Turbo 1986, 0km
- oudegroen
- 3rd Gear member
- Berichten: 486
- Lid geworden op: 25.01.2007 - 13:15
- Locatie: Soest
- Contacteer:
Dag Jacolien e.a.,
Ik heb het spul afgelopen weekend losgehad zoals jij omschrijft, maar ik krijg de console niet omhoog. Het lijkts alsof de boel nog vast zit met twee lipjes die asymetrisch vastzitten aan de binnenkant. Ik durfde er niet meer kracht op uit te oefenen uit angst dat ze af zouden breken. Heb je nog suggesties? Alvast dank!
Ik heb het spul afgelopen weekend losgehad zoals jij omschrijft, maar ik krijg de console niet omhoog. Het lijkts alsof de boel nog vast zit met twee lipjes die asymetrisch vastzitten aan de binnenkant. Ik durfde er niet meer kracht op uit te oefenen uit angst dat ze af zouden breken. Heb je nog suggesties? Alvast dank!
Joost
V40 1.9D 1999, 240.000km
V70 2.5D 2000, 170.000km
240 GL 1989, 275.000km
C70 2.4 2006, 45.000km
XC90 D5 2007, 200.000km
V70 2.5 1997, 300.000km
V90 T4 Polestar Egineered 2019, 35.000km
XC90 T8 Polestar Engineered 2017, 80.000km
240 GLE 1992, 400.000km
C40 2022, 500km
......... en voor de rally:
240 Turbo 1986, 0km
V40 1.9D 1999, 240.000km
V70 2.5D 2000, 170.000km
240 GL 1989, 275.000km
C70 2.4 2006, 45.000km
XC90 D5 2007, 200.000km
V70 2.5 1997, 300.000km
V90 T4 Polestar Egineered 2019, 35.000km
XC90 T8 Polestar Engineered 2017, 80.000km
240 GLE 1992, 400.000km
C40 2022, 500km
......... en voor de rally:
240 Turbo 1986, 0km